Príkladom úspešnej spolupráce medzi malými lokálnymi dodávateľmi a obchodným reťazcom je fakt, že zákazníci Kauflandu sa už na 34 predajniach môžu tešiť z ponuky 21 nových lokálnych dodávateľov. Projekt, ktorého cieľom bolo rozšírenie produktového portfólia a spestrenie ponuky ešte väčším výberom poctivého slovenského potravinárskeho remesla, tak priniesol výsledky.
Karlovarské minerální vody a.s. (KMV) sa stávajú výhradným nápojovým franchisantom a distribútorom snackov v Česku, na Slovensku a v Maďarsku a kupujú existujúce podniky PepsiCo v týchto krajinách. Transakcia podlieha schváleniu príslušnými antimonopolnými úradmi s predpokladaným ukončením v prvom polroku 2018. Táto akvizícia prinesie skupine KMV nárast ročného obratu o 50 %, čím sa stane najväčším dodávateľom minerálnych vôd a nealkoholických nápojov v regióne Česko, Slovensko a Maďarsko.
Nový rok prináša množstvo úloh a výziev aj pre zväzy a združenia, ktoré sú členmi Slovenskej poľnohospodárskej a potravinárskej komory. Rok 2018 sľubuje ešte náročnejšie podmienky pre slovenských potravinárov a poľnohospodárov. Jednotnou výzvou aj naďalej ostáva zlepšiť financovanie odvetvia. Schválená výška štátnej pomoci na rok 2018 vo výške 1 milión eur je totiž nepostačujúca.
Od úspešného spustenia v roku 2016 na prevádzke v Dunajskej Strede sa celkový počet samoobslužných pokladní na predajniach neustále zvyšuje a stali sa štandardom každej novej prevádzky. Momentálne sú dostupné na jednej tretine predajní a postupne budú doplnené v rámci prerábok aj do ďalších existujúcich prevádzok.
Spoločnosť Coca-Cola uvádza prémiovú značku ľadových čajov FUZETEA aj na európske trhy. Globálne úspešný rad nápojov predstavuje nápadité spojenie čajového extraktu z trvalo udržateľnej produkcie, ovocných štiav a byliniek či aromatických kvetov. V akejkoľvek variácii osvieži zmysly a zároveň prináša pocit uvoľnenia.
Online nákupy sa v súčasnej dobe stávajú pre Slovákov bežnou vecou. Nasvedčuje tomu obrat internetových obchodov za rok 2017, ktorý pokračuje vo výraznom raste. Online predaj medziročne vzrástol o 15%, Slováci minuli v roku 2017 v e-shopoch takmer 937 miliónov eur. Zároveň narástol aj počet e-shopov na Slovensku.