Od začiatku júna spúšťa dm v svojom e-shope novú službu, a to možnosť získania automatických extra bodov za nákup, pričom za jeden bod získava zákazník na svoje konto zľavu v hodnote 0,01 eura. Ide o rovnaké body, ktoré by dostal za automatické aktivity počas nákupu v dm filiálke, bez nutnosti ich predošlej aktivácie v kupónovom centre. Od júna sa spúšťajú aj každomesačné špeciálne automatické aktivity určené výhradne pre nákupy v e-shope, ako napríklad júnové 25-násobné body za nákup dámskych a pánskych vôní, ktoré budú zákazníkom k dispozícii vždy len na daný mesiac. V budúcnosti plánujeme rozšíriť služby o možnosť zbierania bodov z kupónového centra a uplatňovanie bodov aj prostredníctvom nákupu v e-shope.
Automatické aktivity sú zverejňované vždy k 1. v mesiaci, a to na webstránke dm, v letáku dm Moje výhody, dm Journale a na sociálnych sieťach a sú platné len v danom mesiaci.
„Pre svojich zákazníkov s radosťou spúšťame ďalšiu službu, ktorá je pokračovaním prepájania nášho online a offline sveta. Po štandardných bodoch tak za nákup cez e-shop môžu získavať aj viacnásobné body, vďaka čomu sa stáva zbieranie bodov za online nákup ešte rýchlejším. A čím viac bodov na karte zákazník má, tým väčšiu zľavu z nákupu si môže následne v ktorejkoľvek predajni dm uplatniť,“ povedala Janka Poláčková, prokuristka spoločnosti dm drogerie markt.
Zbierať štandardné body programu active beauty môžu v e-shope dm nielen registrovaní zákazníci, ale aj tí, ktorí vykonávajú jednorazový nákup bez registrácie. Stačí na to pri vypĺňaní objednávkového formulára zadať číslo zákazníckej karty, na základe čoho budú po potvrdení odoslania tovaru
e-mailom body za nákup priradené k zákazníkovmu kontu. Na získanie extra bodov však musí byť zákazník prihlásený do svojho konta pre e-shop. Následne, po potvrdení odoslania tovaru e-mailom, sú body programu active beauty pripísané na active beauty účet zákazníka a zároveň je ich uplatnenie 30 dní zablokované z dôvodu prípadného využitia práva na odstúpenie od zmluvy alebo práva na vrátenie tovaru. Ich čerpanie je možné po uplynutí 30 dní od nákupu.
Technickou novinkou nakupovania cez e-shop dm je aj komisionovanie objednávok v 30 vybraných filiálkach dm v rámci celého Slovenska, ktoré je v prevádzke od 16. marca 2020. Do tohto času boli objednávky balené a vyskladňované výhradne v online sklade v Pohořeliciach v Českej republike. Aktuálne po zaregistrovaní objednávky cez e-shop priradí systém najskôr danú objednávku filiálke, ktorú vyberie podľa toho, z ktorej oblasti objednávka prišla. Filiálka tak má prednostné právo sa rozhodnúť, či objednávku stíha vyskladniť, alebo nie. Ak ju zamietne, objednávka automaticky príde do online skladu v Pohořeliciach, kde je následne balená a vyskladňovaná.
Vďaka tejto novej možnosti sa čas doručenia z e-shopu, ktorý sa počas pandémie predĺžil, dostal do štandardného režimu, čo je na doručenie objednávky dva až tri pracovné dni. Filiálky vychystajú za týždeň v priemere viac ako 1 200 objednávok s 10 000 produktmi. Keďže najviac objednávok je práve z Bratislavy a okolia, medzi top tri filiálky, ktoré vychystávajú najviac objednávok, patrí Eurovea (BA), Aupark (BA) a Retail Box (Dunajská streda).
Inovovaný zákaznícky program active beauty sa teší u zákazníkov na slovenskom trhu veľkej obľube. Od mája 2018 došlo po Nemecku, kde funguje zákaznícky program Payback vo forme multibrand od roku 2000, k zmenám v zákazníckom programe v ďalších šiestich krajinách koncernu dm. Na rakúsky trh vstúpila spoločnosť Payback s prevádzkou svojho programu vo forme multibrand a v dm krajinách Slovensko, Maďarsko, Česko, Chorvátsko a Slovinsko ako singlebrand. Program umožňuje zákazníkom získavať zľavu pri nákupe tovarov a služieb, pričom táto zľava nie je poskytovaná v hotovosti, ale je pripísaná vo forme bodov, ktoré si možno neskôr uplatniť ako zľavu z nákupu. Pre zákazníkov sú pravidelne pripravované aktivity v podobe viacnásobných bodov, a to od dvojnásobku až po 50-násobok, či už na celý nákup, vybrané výrobky, značky, alebo sortimenty. Vďaka týmto aktivitám má zákazník možnosť zbierať body rýchlejšie. Začiatkom roka 2019 bola na získanie vyššieho počtu bodov pridaná možnosť získať ich pri pokladnici prostredníctvom automaticky fungujúcich aktivít bez potreby ich predchádzajúcej aktivácie v kupónovom centre. Tým sa doplnila už existujúca ponuka aktivít na získanie viacnásobných bodov, ktoré však vyžadujú svoju aktiváciu v kupónovom centre pred nákupom. Mesačne tak má zákazník možnosť nazbierať body ešte rýchlejšie a skôr si uplatniť zľavu na svoj nákup.
Cez webovú stránku www.mojadm.sk poskytuje dm svojim zákazníkom možnosť objednať si kedykoľvek, 24 hodín denne, nielen sortiment dostupný vo filiálkach, ale aj takmer 900 online exkluzívnych výrobkov. dm aj naďalej pracuje na prepájaní online a offline sveta, kde e-shop prepája s filiálkami. Zákazník si môže v e-shope zvoliť obľúbenú filiálku a vidieť v nej aktuálny stav zásob produktov, a zároveň má aj prehľad o doplnkovom sortimente, ktorý sa vo vybranej filiálke nachádza. Téma LOHAS (Lifestyle of Health and Sustainability) je dôležitá aj v e-shope, kde sa dm snaží redukovať obalový materiál do takej miery, aby sa produkty zákazníkom dostali nepoškodené, ale aby bol zároveň vytváraný čo najmenší odpad.
Zdroj: mojadm.sk