P.V.A. systems počas Retail Innovation Days 2025 v Heilbronne

Dvojdňová konferencia Retail Innovation Days 2025, ktorá sa konala 15. a 16. júla na Bildungscampuse v Heilbronne, bola obohatená o špeciálny program RID Special: Smart Stores 24/7 – Die Kunden im Fokus, ktorý sa zameral na inovatívne prístupy a technológie automatizovaného predaja s cieľom zlepšiť zákaznícku skúsenosť v maloobchode. Zástupcovia P.V.A. systems predstavili riešenia, ktoré využíva už vyše 100 automatizovaných predajní v Čechách.

 

Konferencia ponúkla viac ako 20 prednášok a diskusií, ktoré sa ponorili do najaktuálnejších tém v maloobchodnom sektore.

Medzi kľúčové oblasti patrili: Technológia Smart Stores: Účastníci sa dozvedeli o najnovších trendoch v oblasti Grab & Go systémov, samoobslužného skenovania (selfscanning), využitia RFID technológie, mobilných aplikácií pre lepšiu interakciu so zákazníkmi a implementácie chytrých chladničiek (Smart Fridges) pre optimalizáciu predaja a správy zásob.

Segmenty maloobchodu: Veľká pozornosť bola venovaná špecifickým oblastiam, ako je lokálne zásobovanie (Nahversorgung), priamy predaj od výrobcov (Direktvermarktung), maloobchod v cestovnom ruchu (Travel Retail) a tiež moderným prístupom v tradičných odvetviach, ako sú mäsiarstvo a pekárstvo (Metzger & Bäcker).

Exkluzívne výsledky výskumu trhu: Jedným z vrcholov konferencie bolo vôbec prvé predstavenie výsledkov štyroch exkluzívnych štúdií z oblasti prieskumu trhu. Tieto štúdie poskytli cenné poznatky a dáta, ktoré pomôžu maloobchodníkom lepšie porozumieť správaniu zákazníkov a budúcim trendom. „Retail Innovation Days 2025 opäť potvrdili svoju pozíciu poprednej platformy pre zdieľanie znalostí a networking v maloobchodnom sektore v Nemecku,“ uviedol jeden z organizátorov. „Sme nadšení z úrovne diskusií a inovatívnych riešení, ktoré boli prezentované, a veríme, že pomôžu maloobchodníkom úspešne čeliť výzvam digitálnej éry a lepšie sa zamerať na potreby svojich zákazníkov.“

Konferencie sa zúčastnilo viac ako 500 odborníkov, lídrov a inovátorov z celého maloobchodného odvetvia v DE, ktorí si vymieňali skúsenosti a hľadali nové cesty pre budúcnosť predaja. Diskutovalo sa o tom, ako môžu technológie a customer-centric prístup transformovať nákupnú skúsenosť a priniesť udržateľné obchodné modely.

Téma, ktorú tu predniesli zástupcovia P.V.A. systems : Viac ako 100 bezobslužných predajní spríjemňuje nakupovanie v Česku MICHAL POLASEK, P.V.A. systems, Project Manager & PATRIK NACHTMANN, P.V.A. systems, Project Manager.

Zacielenie prednášky PVA Systems :

  • Vývoj predaja 24/7 v CZ a spolupráca na tejto téme s COOP CZ ako hlavný technologický partner
  • Technologické riešenie od P.V.A. systems automatizácie pre režim 24/7, ktoré sú na top úrovni a to aj v rámci Nemecka
  • Dohľadová aplikácia B.O.S..S. Monitor, ktorá efektívnym spôsobom dohľadaj viac predĺžených naraz
  • Koncept kontajnerových plne automatizovaných predajní, ktoré ako dodávku na kľúč realizuje P.V.A. systems

Zdroj a foto: P.V.A. systems

Logo

instore Slovakia

Events&Publishing s.r.o, Azalková 4, 821 03 Bratislava
redakcia@instoreslovakia.sk