Sluno mení po 30 rokoch svoje logo a vizuálnu identitu

Firma U & SLUNO a.s., ktorá dodáva softvér veľkým retailerom, zverejnila v stredu 20. júla svoj nový firemný design. Po 30 rokoch existencie výrazne mení svoje logo. Novú vizuálnu identitu podporili aj webové stránky firmy, ktoré prešli redesignom na začiatku tohto roka.

 

Najväčšou zmenou je nové logo, z ktorého zmizli U a &. „Rozhodli sme sa skrátiť a výrazne zjednodušiť názov firmy. Naopak pribudol symbol prepojenia, ktorý vyjadruje naše partnerstvo so zákazníkmi a zamestnancami. Pomáhame našim ľuďom v rozvoji a vzdelávaní, preto môžeme byť stabilnými partnermi pre našich zákazníkov.“, hovorí Miroslav Krupa, CEO firmy Sluno.
Vizuálna identita vznikla v spolupráci s brnenskou agentúrou Justmighty s.r.o., ktorí okrem iného v minulom roku obliekli tradičnú etiketu Kofoly do pleteného svetra. Hlavným cieľom bolo omladenie grafiky a lepšiu zrozumiteľnosť komunikácie.

Vedenie firmy naštartovalo množstvo zmien a inovácií, ktoré budú ešte nasledovať. „Na začiatku roka sa podarilo dokončiť nový web, teraz máme hotový nový grafický manuál a budeme pokračovať s našimi produktovými webmi a všetkými offline materiálmi. Verím, že sa čo najskôr pustíme aj do premeny nášho HR webu.“, komentuje Jana Czapková, marketingová manažérka firmy Sluno.

Sluno je technologická a konzultačná firma, ktorá pomáha klientom naprieč odvetviami k lepším výkonom. Tvoria systémy na mieru, či už softvéry pre správu skladov alebo pre predpovede akčných predajov pomocou umelej inteligencie, a okrem iného nasadzujú roboty. Začali ako malá firma z Ostravy a dnes dodávajú svoje riešenia do celej Európy.

Zdroj a foto: Sluno