HEINEKEN Slovensko podporí obnovu prevádzok

Spoločnosť HEINEKEN Slovensko, dlhodobý partner gastro sektora, poskytne prevádzkam najmä technickú podporu, aby sa čo najrýchlejšie mohli vrátiť k bežnému fungovaniu. Pomôže tak podnikom, aby sa vysporiadali s vážnou situáciou, ktorú prinieslo uplynulý víkend počasie.

 

HEINEKEN Slovensko dlhodobo pomáha HoReCa segmentu, ktorý si v posledných rokoch prešiel viacerými krízovými situáciami súvisiacimi s dopadmi pandémie, infláciou, či zvyšovaním cien energií. Rovnako je to aj v súvislosti s  nedávnymi povodňami a v týchto dňoch ponúka komplexnú pomoc pri obnove ich činnosti. „Sme si vedomí toho, aké ťažké obdobie prežívajú majitelia a zamestnanci poškodených prevádzok. Chceme im touto formou pomôcť a prispieť k ich rýchlejšiemu zotaveniu. Veríme, že naša pomoc pomôže oživiť atmosféru v týchto podnikoch a podporí miestnu komunitu,“ hovorí Róbert Fegyveres, country sales manager spoločnosti HEINEKEN Slovensko.

Pomoc pri obnove prevádzok a servise zariadení

Prevádzky, ktoré museli ukončiť činnosť alebo prerušiť prevádzku, môžu požiadať o odvoz poškodeného piva, pričom balenia budú dobropisované alebo nahradené novými po opätovnom otvorení.  Ak prevádzka bude pokračovať, podporí ju HEINEKEN Slovensko navyše ďalším sudom na podporu rozbehu. V prípade potreby opravy výčapných zariadení sú k dispozícii pivní inšpektori a servisní technici. Spoločnosť tiež zabezpečí bezplatný dovoz sudov a vykoná mimoriadnu  sanitáciu výčapných zariadení.

Spoločnosť HEINEKEN Slovensko aktívne pracuje na tom,  aby čo najefektívnejšie identifikovala podniky, ktoré boli povodňami zasiahnuté najviac. Všetky partnerské poškodené prevádzky, ktoré majú záujem o podporu preto vyzýva, aby sa čo najskôr obrátili na zákaznícky servis spoločnosti alebo na Business Developerov HEINEKEN Slovensko. „Verím, že spoločne dokážeme obnoviť normálny chod prevádzok a pomôcť postihnutým regiónom,“ konštatuje Fegyveres. Zároveň vyzýva prevádzky, aby zorganizovali akcie na opätovné prilákanie zákazníkov.

Spoločnosť HEINEKEN Slovensko je partnerom pre HoReCa prevádzky v čase kríz dlhodobo. Pomoc ponúkala spoločnosť za posledné roky škálou riešení, ktorých súčasťou boli ekonomické či obchodné opatrenia, odborné konzultácie, ako aj podpora v online prostredí. Jedným z podporných nástrojov je aj informačno-edukačný portál HORECA Academy, na ktorom prináša rozmanité riešenia a tipy, ako môžu podniky prilákať späť svojich zákazníkov.

Majiteľom gastro prevádzok a veľkoobchodníkom tiež veľmi uľahčuje podnikanie nová digitálna platforma Eazle, ktorá urýchľuje nákupný proces a pomáha pri depapierizácii. Prispieva tak k udržateľnému prístupu, ktorý je jedným zo strategických cieľov spoločnosti HEINEKEN Slovensko na najbližšie roky.

Zdroj a foto: HEINEKEN