Zásielkovňa.sk zjednodušuje zákazníkom on-line nakupovanie v jeho finálnej fáze – vo fáze prevzatia zásielky. Okrem doručenia v deň objednania spoločnosť zaviedla tento rok na najvyťaženejšie pobočky nové terminály. Zákazníci tak pri prevzatí a uhrádzaní zásielky už nepotrebujú hotovosť.
V roku 2018 Zásielkovňa.sk očakáva, že sa opäť budú prepisovať štatistiky výšky tržieb on-line predajcov. Slováci už úplne bežne nakupujú cez internet, a to aj zo zahraničných, často ázijských e-shopov. Okrem ceny a kvality ponúkaného tovaru (služby) 15 % opýtaných v prieskume SAEC a Nielsen Admosphere* považuje za rozhodujúci faktor pri nákupe rýchlosť a dobu dodania. Z prieskumu tiež vyplýva, že až 45 % on-line nakupujúcich je ochotných kúpiť drahší tovar, ak e-shop ponúka pohodlnú formu doručenia, vyzdvihnutia tovaru.
„Nakupujúci pravidelne využívajú aj možnosť osobného vyzdvihnutia zásielky, napríklad cestou v z práce alebo v blízkosti svojho bydliska. na Slovensku máme pre zákazníkov výdajne v každom meste s viac ako 5000 obyvateľmi stále zlepšujeme a zrýchľovaní procesov na výdajných miestach. Od novembra sme proces vybavenia zásielky ešte zjednodušili, a to implementáciou platobných terminálov na najviac vyťažených pobočkách. V súčasnosti ich je vyše šesťdesiat, ale do konca roka ich bude takmer 200. Výhodou terminálov je najmä to, že zákazníci, ktorí si prídu vyzdvihnúť a vyplatiť svoje zásielky už nebudú potrebovať hotovosť,“ uviedol Alexander Jančo, CEO Zásielkovňa.sk.
V spomínanej analýze SAEC sa uvádza, že takmer 39 % nakupujúcim prekáža nutnosť byť na adrese doručenia a čakať na kuriéra. Zákazníci vo veľkých mestách využívajú osobný odber oproti slovenskému priemeru trojnásobne viac a dvojnásobne viac preferujú služby Zásielkovne.
* Prieskum bol realizovaný v období 28. 5. 2017 – 4. 6. 2018.
Zdroj a foto: Zásielkovňa.sk