Nealkoholické pivá a radlery si na Slovensku získavajú čoraz väčšiu obľubu, záujem o ne kontinuálne rastie. Stále viac spotrebiteľov volí nealkoholické osvieženie nielen pri športe či šoférovaní, ale aj v bežnom živote. Trend potvrdzuje aj značka Birell, ktorej obľúbenosť rastie už štvrtý rok po sebe. Nealkoholické radlery Birell zaznamenali medziročný nárast predajov o viac ako 10 % v segmente čapovaného i baleného piva. Tento rok prichádza Birell navyše s dvomi novými príchuťami v rade Birell Active.
Po minuloročnom úspešnom uvedení radu Birell Active, ktorý ponúka nealkoholické radlery s pridaným kofeínom alebo so zníženým obsahom cukru, prichádza tento rok Birell s ďalšími novinkami. V rámci obmeny svojho portfólia uvádza dve nové osviežujúce príchute, ktoré reflektujú aktuálne trendy a preferencie spotrebiteľov.
Dnešní spotrebitelia čoraz častejšie hľadajú nielen skvelú chuť, ale aj zloženie, ktoré im prinesie niečo navyše – či už ide o kofeín alebo vitamíny. V reakcii na rastúci dopyt po funkčných nápojoch prichádza Birell Active s dvoma novými variantmi:
Zelený čaj & Broskyňa s pridaným kofeínom a vitamínom B6, ktorý ponúka ovocnú chuť s jemným nádychom zeleného čaju.
Citrus & Zázvor so zníženým obsahom cukru o 30 % a s vitamínmi C a B6, ktoré napomáhajú znižovať mieru únavy.
„Kategória nealkoholických pív a radlerov sa dynamicky vyvíja a my chceme prinášať inovácie, ktoré zodpovedajú moderným trendom aj očakávaniam spotrebiteľov. Ľudia radi skúšajú nové príchute, a preto im každý rok ponúkame nové varianty inšpirované globálnymi trendmi. Každú novinku dôkladne testujeme, aby sme zistili, ktorá z nich najviac osloví našich zákazníkov. Zelený čaj & Broskyňa a Citrus & Zázvor patria medzi kombinácie, ktoré si podľa našich testov spotrebitelia jednoznačne želali,“ hovorí Zuzana Imrichová, Brand manager značky BIRELL.
Zmena spotrebiteľských návykov zohráva kľúčovú úlohu v rastúcej obľube nealkoholických radlerov. Dospelí ich čoraz viac uprednostňujú pred limonádami či energetickými nápojmi. Predaj nealkoholických radlerov Birell stúpol medziročne o viac ako 10%. Nealko radler totiž ponúka osvieženie, vďaka čomu si našiel pevné miesto v našej pivnej kultúre. Obľúbenosť značky Birell už niekoľko rokov po sebe rastie, a to najmä vďaka širokej ponuke chutí a neustálym inováciám.
Nové príchute Zelený čaj & Broskyňa a Citrus & Zázvor, ktoré rozširujú ponuku radu Birell Active, sa postupne uvádzajú na celý slovenský trh a v maloobchodných sieťach sú dostupné od prvej polovice marca. Obe novinky je možné zakúpiť v pollitrových plechovkách.
Zdroj: Plzeňský Prazdroj Slovensko