V súťaži Dôveryhodné značky získala v kategórii Doplnky stravy na imunitu najväčšiu dôveru Hliva ustricová s rakytníkom od spoločnosti TEREZIA Company. Siedmy ročník marketingového programu priniesol 74 kategórii s vyše 650 značkami. „V každej kategórii môže byť najdôveryhodnejšia len jedna značka, čo zaručuje, že víťazmi sú skutočne silné značky. Podľa prieskumu spoločnosti MNFORCE logo Najdôveryhodnejšia značka motivuje 61 % ľudí k nákupu oceneného produktu, čo je viac ako u väčšiny ostatných marketingových programov“ uvádza Tatiana Koššová, country manažérka usporiadateľskej spoločnosti Atoz Marketing Services na Slovensku.
Ako ďalej Tatiana Koššová podotkla, organizátor jednotlivé kategórie mení a pridáva nové podľa aktuálnej situácie na trhu a podľa spotrebiteľského správania. Spotrebiteľský prieskum uskutočnila agentúra NielsenIQ v septembri 2022. Do ankety boli zaradené stovky značiek najmä na základe ich predajov. Reprezentatívna vzorka spotrebiteľov dala v kategórii Doplnky stravy na imunitu najviac hlasov výrobku Hliva ustricová s rakytníkovým olejom od spoločnosti TEREZIA. „Veľmi si toto ocenenie vážime. Našou filozofiou je nepoužívať chemické a konzervačné látky, pridané farbivá, spojivá či iné látky, uľahčujúce proces výroby, a tej sa držíme už vyše 30 rokov. Hlivu ustricovú v kapsliach sme v roku 2004 uviedli na trh ako prví a tým sme otvorili na lekárenskom trhu úplne nový segment. Dnes je hliva ustricová jedným z vyše 50 produktov, ktoré predávame v 25 krajinách celého sveta. Prejavená dôvera slovenských spotrebiteľov je pre nás dôkazom, že našu prácu robíme dobre,“ hovorí zakladateľka spoločnosti Terézia Svátová.
Rodinná firma TEREZIA COMPANY vyrába a distribuuje produkty z overených, čisto prírodných surovín, bez obsahu chemických látok. Vlastná výroba umožňuje spoločnosti kontrolovať celý proces – od pestovania rastlín a húb cez ich spracovanie až po distribúciu. Všetky produkty sú nezávisle testované a certifikované, okrem iného aj Certifikátom zdravotnej bezpečnosti SZÚ. „Kvalita čisto prírodných surovín je pre nás alfou a omegou. Preto nám nestačí s dodávateľmi pracovať „od stola“. S každým sa poznáme osobne, môžeme kontrolovať ktorýkoľvek krok v procese od pestovania až po zber. Na výsledku sa totiž odrážajú aj dobré medziľudské vzťahy,“ vysvetľuje zakladateľka spoločnosti Terézia Svátová.
Výživové doplnky TEREZIA sa tešia popularite aj v Českej republike. V ankete Nejdůvěryhodnější značka v kategórii Detské multivitamíny získali najviac hlasov želatínky Rakytníček. Unikátne prírodné výživové doplnky zo zdraviu prospešných húb a rastlín tu tento rok už tretíkrát po sebe získali prestížne ocenenie Czech Superbrands. Toto ocenenie získavajú značky s najlepšou povesťou, reprezentujúce významné hodnoty pre zákazníkov. Kvalitné prírodné produkty pre všetky generácie TEREZIA ocenili aj čitatelia českého mesačníka Receptář v ankete „Čtenáři Receptáře doporučují“ a to dokonca šesťkrát za sebou! Zakladateľka značky TEREZIA pani Terézia Svátová získala za svoju dlhoročnú, náročnú a trpezlivú prácu titul Výnimočná podnikateľka v rámci súťaže Ocenění českých podnikatelek.
Zdroj a foto: TEREZIA Company