V novej kampani PODRŽME SA NAVZÁJOM, ktorú spustila Triola symbolicky v nedeľu 3. apríla na Medzinárodný deň spodnej bielizne, ide česká značka opäť citlivo a láskyplne v ústrety všetkým ženám, s dokonalým i menej dokonalým telom.
Tentoraz sa zameriava na hrdinky všedného dňa a ukazuje príbehy piatich úžasných žien, z ktorých každá rieši svoj veľký problém. Okrem tohto svojho vnútorného trápenia, často tajeného pred svetom i blízkymi, musia tieto ženy, samozrejme, riešiť aj svoj bežný osobný, rodinný či pracovný život. Napríklad pre všetkých päť je nákup spodnej bielizne nočnou morou a ďalším stresom, ktorý nenávidia.
Totiž:
§ Ingu trápi silný atopický ekzém
§ Terezka žije už 19 rokov bez jednej nohy
§ Hanka má veľkú asymetriu pŕs
§ Katka schudla 85 kg
§ Lucka rieši strie a kilá po pôrode
Ako im pomohla TRIOLA? „Ich nedostatky sme povzniesli na prednosti. Aj s rôznymi hendikepmi sa môžu ženy v správnej spodnej bielizni cítiť spokojne, šťastne a sexi zároveň. Vo verejnom priestore, na prehliadkach a v médiách vidíme len ideálne modelky, ale kto sa systematicky venuje ostatným ženám?“ vysvetľuje profesionálna štylistka bielizne Žaneta Ilutanová, ktorá v rámci rôznych projektov už pomohla tisíckam žien s výberom správnej bielizne aj so sebavedomím.
Je to päť krásnych a pre ostatné ženy inšpiratívnych životných príbehov – Lucka, Hanka, Inka, Katka a Terezka súhlasili so zapojením do kampane a so zverejnením niektorých kapitol svojho života či osudu. Tu sú jednotlivé príbehy našich odvážnych žien:
Lucka rieši kilá po pôrode a strie na bruchu
Lucka pozná Triolu od maminky, sama ju nikdy nenakupovala. Triolu objavila až na castingu, ktorý česká značka minulý rok vyhlásila. Predtým spodnú bielizeň vyberala náhodne a neriešila veľkosti. Medzi jej obľúbené podprsenky patrili tie športové. S tehotenstvom ale začala riešiť bielizeň pre dojčiace mamičky a v tú chvíľu zistila, aký je problém zohnať kvalitnú podprsenku pre dojčiacu ženu. „Vyhovuje mi, že v Triole nájdem podprsenky pre veľké prsia aj pre krivky s nejakým tým kilom navyše. Rada by som si teraz konečne vybrala novú a kvalitnú dojčiacu podprsenku. Určite ju tu zoženiem,” usmieva sa Lucka.
Pre Hanku bol nákup spodnej bielizne vždy stresujúci zážitok. Rada nosí nohavičky s vyšším pásom a športové podprsenky. V bežných obchodoch mali ale len malý výber a takmer žiadna bielizeň jej nesedela. Preto bola veľmi milo prekvapená, keď si v Triole vybrala hneď niekoľko modelov, ktoré jej skvele padli. Teraz už vie, kam ísť na nákupy. „V novej bielizni sa cítim božsky. Navyše rada podporujem domáce značky, takže mi nákupy v Triole robia radosť dvojnásobne,” hovorí spokojná Hanka.
Inga pozná Triolu predovšetkým v súvislosti s nanorúškami, ktoré vyrába jej dcérska firma Nano Medical. Predajne so spodnou bielizňou pozná tiež, ale nikdy tam nenakupovala. Navštívila ju prvýkrát až pri kampani Podržme sa navzájom. S výberom jej poradila špecialistka a Inga bola s novou bielizňou veľmi spokojná. Vybrala si podprsenku strihu balcony, ktorá je ideálna pre menšie poprsie. Krásne ho podvihne a vytvaruje plnší dekolt. „Najskôr som si myslela, že v Triole na svoje prsia nič nezoženiem, ale s erudovanou predavačkou sme vybrali krásne modely, ktoré mi skvele sedia. S ohľadom na môj ekzém sme sa zamerali tiež na materiál, z ktorej je bielizeň vyrobená,” pochvaľuje si Inka.
Katka schudla neuveriteľných 85 kíl a má za sebou dve plastické operácie kvôli ovísajúcej koži. V tejto chvíli je tehotná a veľmi sa teší na bábätko. Triolu predtým nepoznala. Spoznala ju, až keď bola vybratá do kampane Podržme sa navzájom. Nad účasťou v kampani vraj dlho premýšľala. Nakoniec si povedala, že nie je dôvod neskúsiť niečo nové. Dnes má veľkú radosť, že sa k tomuto kroku odhodlala. „Bielizeň som nakupovala v Pardubiciach a prekvapilo ma, aká krásna bielizeň sa v mojej veľkosti nájde a ako krásne mi sedí. Určite sa prídem pozrieť aj na podprsenky pre dojčiace matky,” teší sa na ďalšie nákupy Katka.
Terezka Triolu až do fotenia kampane Podržme sa navzájom nepoznala. Výber spodnej bielizne príliš neriešila, pretože mohla nakupovať vo všetkých obchodoch. Je ale skutočne rada, že túto spodnú bielizeň vyskúšala a pochvaľuje si tiež poradenské služby. Nikde zatiaľ taký servis nezažila. Navyše rada podporuje domáce značky a tou Triola je. „Zdieľaním môjho príbehu by som chcela byť inšpiráciou pre ďalšie ženy, ktoré majú podobný osud ako ja,” vysvetľuje Terezka, prečo sa do kampane prihlásila.
V každej životnej etape je tu značka Triola pre vás, už po celé generácie. Triola vás podrží.
#triolavaspodrzi #triola #triolask
Zdroj a foto: Triola