Generálny riaditeľ HEINEKEN Slovensko Rene Kruijt: „Dôležité je posilňovať hodnotu našich značiek“

People, Present 29.04 2019

Na profile Reneho Kruijta na sociálnej sieti Linkedin od januára svieti: „Výkonný riaditeľ pre HEINEKEN Slovensko“. Skúsený manažér s holandskými koreňmi pracuje pre HEINEKEN od roku 1985. Do Európy sa vracia po dlhom období strávenom vo vzdialených destináciách.

 

Od roku 2004 pôsobil na rôznych pozíciách v Egypte, Rwande, Suriname a donedávna aj v Demokratickej Republike Kongo. Práve tam mal neľahkú úlohu. Dopyt po pive na miestnom trhu totiž dlhodobo klesá. Skúsený manažér však dokázal prijať opatrenia, ktorými koncern Bralima – dcérsku spoločnosť HEINEKENU – zastabilizoval.

Na Slovensku bude mať za úlohu posilniť sektor HORECA. Kým značkám spoločnosti HEINEKEN sa v retaile darí, v pivárňach a reštauráciách zaznamenávajú skôr stagnáciu. „Veľmi sa teším na svoje pôsobenie na Slovensku. Čakajú nás mnohé výzvy, na ktorých budeme spoločne s celým tímom s nadšením pracovať. Naším cieľom bude predovšetkým udržať a naďalej posilňovať hodnotu portfólia značiek a ich jednotlivé postavenie na trhu,“ povedal pri príležitosti nástupu do funkcie Rene Kruijt, ktorého úlohou bude zastabilizovať HORECA segment. „Zameriame sa na sektor HORECA a jeho dlhodobý rozvoj. Spoločnosť HEINEKEN Slovensko je v rámci koncernu HEINEKEN druhou v Európe, ktorá ponúka svojim HORECA zákazníkom digitálnu platformu Partner HEINEKEN. Prináša zjednodušenie komunikácie, procesov a samotného nákupu. S celým segmentom chceme aj naďalej pracovať čoraz intenzívnejšie a prinášať doň zodpovedné partnerstvo a inovácie.“

Rene Kruijt sa vracia do známeho prostredia. V spoločnosti HEINEKEN na Slovensku totiž už pôsobil na pozícii obchodného a distribučného riaditeľa, ktorým sa stal v roku 2001. Slovensko je pre neho blízkou krajinou aj z iného dôvodu, už 12 rokov je totiž ženatý so slovenskou manželkou.

Zdroj a foto: HEINEKEN