Kinder čokoláda má novú vizuálnu identitu

Kinder čokoláda predstavuje svoju novú celosvetovú tvár symbolizujúcu šibalstvo a inteligenciu dnešných detí. Nová vizuálna identita sa objaví na viac ako 500 miliónoch produktov na celom svete, a preslávi tak novú zvedavú tvár vo viac ako 60 krajinách sveta.

 

 

Nová globálna podoba zostane verná tradičným hodnotám značky a zároveň bude odrážať nový imidž súčasných detí. Už viac ako 50 rokov je Kinder čokoláda spájaná s dôverou a kvalitou. Tieto dve charakteristiky si udržuje naďalej v novej vizuálnej identite. Teraz však pridáva aj nevtieravý nádych šibalstva.

Značka Kinder Chocolate realizovala rozsiahlu štúdiu, do ktorej zapojila 6 800 spotrebiteľov zo 6 krajín, aby zistila, akú novú podobu dať svetoznámej čokoláde. Výsledky prieskumu ukázali, akými spôsobmi môže značka napodobňovať súčasné deti moderne, skrze jednoduché a hravé črty správania. Príkladom môže byť zistenie, že deti v dnešnej dobe stoja o to, aby sa ich šibalskosti venovala pozornosť, pretože práve to im pomáha ďalej sa rozvíjať. Tento objav sa stal kľúčovým podnetom pre zmenu a formovanie novej vizuálnej identity značky Kinder.

Ďalším krokom pri vyjasnení novej podoby bolo uistenie, že naberanie skúseností a radosť z hry sú v srdci značky. Tá sa preto rozhodla zobrazovať práve hravosť, ktorá je základným aspektom vzdelávania a dospievania detí, na svojich nových obaloch. Zároveň si však uchovala ľahko rozpoznateľné a nadčasové elementy svojej identity, ako napríklad pohár mlieka.

Nová vizuálna podoba ide ruka v ruke s charakterom značky oslavujúcim malé chvíľky hravosti, ktoré majú veľký vplyv na šťastné dospievania detí.

Zdroj a foto: Ferrero