Farmárske výrobky, sezónna zelenina či ovocie, lokálne kaviarne aj známe bistrá budú od štvrtka 12. apríla 2018 dostupné pre návštevníkov nákupného centra Slnečnice Market v bratislavskej Petržalke. V centre totiž pribudne farmárska časť s názvom Trch. Okrem trhovníkov budú v Trch.u aj lokálne gastro prevádzky ako napríklad KafeHaus Fertucha, EDO-KIN či Food 2.0. Centrum Slnečnice Market so spádovou oblasťou vyše 115-tisíc obyvateľov je súčasťou novovzniknutej mestskej štvrte Slnečnice, projektu najväčšieho rezidenčného developera na Slovensku CRESCO GROUP.
Prvú etapu nákupného centra Slnečnice Market na ploche 4 242 m2 s tradičnými značkami ako Billa, JYSK či 101 Drogerie otvoril developer v novembri minulého roka. Vo štvrtok 12. apríla 2018 brány otvorí aj tržnica s názvom Trch. Otvorených bude väčšina prevádzok trhovníkov aj gastroznačiek, postupne budú pribúdať ďalšie. V sobotu 26. mája 2018 sa návštevníci môžu tešiť na celodenné podujatie a vychutnať si naplno širokú škálu otvorených prevádzok pri bohatom programe.
„Pri tvorbe mixu nájomníkov sme vychádzali nielen z aktuálnych trendov, ale aj požiadaviek obyvateľov Slnečníc a okolia, ktorým chýbala v Petržalke ponuka lokálnych farmárov. Chceli sme ponuku tradičných značiek, ako je BILLA, JYSK či 101 Drogerie, doplniť aj o lokálne výrobky a značky, ktoré sú aktuálne veľmi vyhľadávané. Obyvatelia Slnečníc, Petržalky aj priľahlých obcí ako napríklad Jaroviec, Rusoviec či Rajky tak získajú nové nákupné miesto na rýchle aj veľké rodinné nákupy i na trávenie voľného času pri kvalitnej káve či chutnom jedle s rodinou alebo susedmi,“ povedala Claudia Verkin, manažérka správy a prenájmov z CRESCO GROUP.
Názov tržnice je Trch. – foneticky prepísané H na CH symbolizuje „Chutný“. Zároveň v zmysle „píš, ako počuješ“ prezentuje poctivosť: všetko je také, ako to vidíte a cítite – skutočné, priznané, pravé. Bodka za názvom akcentuje sebavedomie a hrdosť.
Vo farmárskej tržnici si môžu návštevníci vybrať lokálne produkty napríklad v predajniach Vaša Špajza, Culka Fruit či Dobré syry. K dispozícii budú návštevníkom aj zaujímavé a kvalitné gastro prevádzky ako KafeHaus Fertucha, I Love Pasta, NAAM Thai Food či EDO-KIN.
Svoj prvý spoločný koncept vytvorí v Trch.u aj sieť kaviarní KafeHaus Barzzuz a predajňa vlastných domácich koláčov Fertucha. ,,Pre návštevníkov Slnečnice Marketu otvoríme kaviareň KafeHaus, kde budeme ponúkať aj našu gurmánsku kávu Barzzuz praženú na Slovensku spolu s domácimi koláčmi z pekárne Fertuchy. Naši zákazníci sú ochotní pricestovať autom za našou ponukou, na ktorú sú zvyknutí z iných prevádzok. Preto je pre nás dôležitá dostupnosť a možnosť parkovania. Ľudia si u nás radi vychutnávajú kvalitnú kávu s čerstvým koláčom. Veríme, že náš marketový koncept spojenia dvoch značiek Kafehaus a Fertucha si obľúbia aj obyvatelia Slnečníc a okolia. Ak sa náš spoločný koncept osvedčí, zvážime jeho rozšírenie aj do iných lokalít,“ uviedol Michal Štefanovič, spolumajiteľ KafeHausu a Barzzuzu.
Frekventovaná lokalita, ľahká dostupnosť aj blízkosť Petržalky rozhodli o otvorení prevádzky v Slnečnice Markete pre známu značku sushi EDO-KIN. „Už dlho sme uvažovali nad lokalitou v Petržalke alebo v jej blízkosti, aj preto sme sa rozhodli pre Slnečnice Market. V samotnom projekte Slnečníc, ktorý neustále rastie, vidím veľký potenciál pre náš nový koncept EDO-KIN Wok,“ prezradil Karol Gálik, konateľ spoločnosti EDO-KIN sushi z Bratislavy, ktorá má vyše 40 zamestnancov. EDO-KIN Wok ponúkne zákazníkom okrem čerstvého baleného sushi aj teplé jedlá pripravené rýchlejšie ako v reštauráciách. „Chceme ľuďom ukázať, že aj v takzvaných fastfoodoch sa môžu najesť na úrovni a kvalitne za primeranú cenu a dokonca tak, aby mal zákazník z jedla aj zážitok,“ dodal Karol Gálik.
Gastro zóna:
Zdroj a foto: CRESCO GROUP