Tesco svojim zákazníkom ponúka najlepšie výhody vďaka vernostnému programu Clubcard. Potvrdzuje to aj prestížne ocenenie QUDAL – za najvyššiu úroveň kvality, o ktorom rozhodujú samotní zákazníci. Ocenili tiež módnu značku F&F, ktorá sa medzi spotrebiteľmi dlhodobo teší veľkej obľube. Za najlepší pomer ceny a kvality získalo oblečenie vlastnej značky Tesca ocenenie BestBuy Award.
„Ďakujeme našim zákazníkom za dôveru, s ktorou sa každý deň vracajú do našich obchodov a využívajú naše služby. Vernostný program Clubcard je prvý a najväčší vernostný program svojho druhu na Slovensku, využíva ho viac ako 1,4 milióna zákazníkov, za čo sme veľmi radi a vážime si to. Rovnako nás veľmi teší, že módna značka F&F má na Slovensku obľubu a pevné miesto v nákupných zoznamoch našich zákazníkov. Tieto ocenenia nás motivujú pokračovať v našom úsilí prinášať zákazníkom kvalitné služby a produkty za výhodné ceny,“ povedal Martin Kuruc, generálny riaditeľ Tesca na Slovensku.
Na základe najnovšieho prieskumu slovenského trhu získal Cubcard prestížne ocenenie QUDAL v kategórii Vernostný program. Prieskum QUDAL, ktorý realizuje švajčiarska organizácia ICERTIAS, meria spotrebiteľskú skúsenosť, spokojnosť s kvalitou služby a ponuku trhu.
Vernostný program Clubcard od jeho zavedenia v roku 2010 pomáha zákazníkom šetriť peniaze. Zákazníci si najviac obľúbili okamžitú úsporu z výslednej ceny nákupu, peňažné poukážky, ktoré im vracajú naspäť peniaze, a výrazné zľavy, ktoré ako členovia Clubcard získajú pri promo akciách. Okrem zliav a peňažných poukážok môžu tiež zákazníci s aplikáciou Clubcard získať extra mesačné kupóny, zľavy na mieru podľa predošlých nákupov alebo sa zapojiť do súťaží.
V rámci online prieskumu slovenského trhu získalo F&F prestížne ocenenie BestBuy Award v kategórii odevné oddelenie pre najlepší pomer ceny a kvality. Certifikát BestBuy Award patrí už roky k najvyššiemu uznaniu a oceneniu práce obchodníkov, ktorí sa usilujú dlhodobo prinášať zákazníkom priaznivý pomer ceny a kvality, ktoré udeľuje medzinárodná organizácia ICERTIAS zo Švajčiarska.
Značka F&F pravidelne vyhráva v spotrebiteľských prieskumoch a ponúka slovenským zákazníkom najnovšie módne trendy mužskej, dámskej i detskej módy už viac ako 17 rokov. Patrí medzi obľúbené módne značky a Slováci ju radi vyhľadávajú najmä pre pestrú paletu výrobkov za dostupné ceny. V roku 2021 značka predstavila novú kolekciu Made Mindfully vyrobenú zodpovedným spôsobom s ohľadom na ochranu životného prostredia a vzácnych zdrojov našej planéty.
Dôveru zákazníkov Tescu potvrdili vlani aj výsledky 9. ročníka marketingového programu Dôveryhodné značky, v ktorom spotrebitelia hodnotili najsilnejšie značky. Najväčšiu dôveru Tesco získalo opäť v kategóriách e-shopy s potravinami so službou Online nákupy aj v kategórii predajcovia odevov so značkou F&F.
Tesco uspelo aj v 12. ročníku programu Voľba spotrebiteľov. Zákazníci označili 17 výrobkov vlastnej značky Tesco za ich najobľúbenejšie. Opakovane dominovali najmä Tesco rastlinné potraviny ako vegánske zmrzliny, výživné strukovinové šaláty či rastlinné mlieka.
Zdroj a foto: Tesco