POS MEDIA SLOVAKIA zvýšila ponuku služieb

POS Media Slovakia za ostatný rok podstatne zvýšila ponuku svojich realizovaných služieb. Trh sa neustále mení a je potrebné vymýšľať nové spôsoby, ako zviditeľniť jednotlivé značky. Aj preto sa rozhodli vytvoriť dve nové oddelenia a ponúkať viac ako len predajné plochy obchodných reťazcov.

 

Prvé z oddelení je Developing. Práve tu objavujú stále nové miesta, kde by sa dal rozumným spôsobom vytvoriť reklamný priestor, ktorý prinesie zákazníkom nový používateľský zážitok. Veľmi krásnym príkladom je svetelná projekcia, ktorá bola na obchodnom centre Nivy v Bratislave. Prezentovala sa tu ponuka spoločnosti SkyShowtime, ktorá v tom čase prichádzala na Slovensko, na niekoľkých desiatkach m2, čiže skutočné neprehliadnuteľná. Spätná väzba od klienta aj okoloidúcich bola veľmi pozitívna, kampaň priniesla množstvo nových predplatiteľov. Táto projekcia krásne doplnila statickú billboardovú komunikáciu, cieľový zákazník bol zasiahnutý z viacerých strán ucelenou a jednoznačnou grafi kou. No nielen v Bratislave sa dá robiť niečo zaujímavé a iné. Súťaž s produktami Pepsi sa rozhodli podporiť aj niekoľkometrovými závesnými bannermi v priestoroch obchodných centier po celom Slovensku. Priamo v mieste predaja týchto produktov, no mimo priestoru konkrétneho obchodu. V ponuke je množstvo zaujímavých obchodných centier, ako napr. Nivy v Bratislave, Aupark v Bratislave, Košiciach a Žiline, Bory Mall v Bratislave, OC Central v Bratislave, Promenada Living Park v Nitre. A ich počet sa neustále rozširuje. To nie sú však jediné možnosti, ktoré ponúkajú. Sú tu ešte hypercube pred obchodným centrom, ostrovčeky na kruhových objazdoch, rôzne hologramy, oddychové miestnosti na vysokých školách, lavičky a mnohé ďalšie.

thumbnail_MicrosoftTeams-image (1)

Druhé nové oddelenie je Online. Portfólio služieb je naozaj široké, no najväčšiu časť tvorí správa obsahu sociálnych sietí pre klientov. Vedia rýchlo a jednoducho spojiť in-store kampaň s online príspevkami a tým urobiť napríklad uvedenie produktu na trh. Alebo, ako to bolo aj v prípade kooperácie Upfield – Billa – POS Media, vytvoriť projekt podporujúci trvalú udržateľnosť. V Bille bola mesačná instore kampaň na rastlinné nátierky RAMA, ktoré sú dobré pre srdce, obsahujúca 3D srdiečko v každom shelfstopperi. Po ukončení sa srdiečka pozbierali a v rámci dvojdňovej akcie odovzdali do Národnej transfúznej služby. Čo sa týka sociálnych sietí, pre Upfield vytvorili sériu príspevkov na tému zdravé srdce a priamo vyzývali ľudí na darovanie krvi. Kampaň mala výborný zásah a viacerí darcovia prišli vďaka nej na odber. Mnohí ich klienti radi využívajú práve krátkodobé kampane na uvedenie nového produktu na trh, podporu súťaže, posilnenie postavenia brandu na trhu a povedomia o značke. Vymyslia stratégiu, vytvoria grafiku, odfotia produkty, napíšu príspevky a zverejnia na sociálnych  ieťach klienta. A samozrejme, po ukončení prichádza report výsledkov. Veľa spoločností začína dávať viac dôraz na merateľné výsledky a prechádza do prostredia online, kde, ak sú správne nastavené procesy, je to možné. Správu sociálnych sietí nerobia len na Facebooku a Instagrame, ale aj na stále viac sa rozvíjajúcom TikToku a LinkedIne.

Screenshot_20230714-114457

K ďalším službám, ktoré POS Media ponúka patrí vyhľadávanie a správa influencerov, bannerová reklama na internete, príprava stratégii komunikácie na jednotlivých sociálnych sieťach, školenia a konzultačné práce z oblasti online marketingu. Obe oddelenia sa neustále rozširujú a menia, pravidelne prichádzajú s novými možnosťami propagácie a projektami, ktoré  pomáhajú zviditeľniť a odlíšiť ich klientov od konkurencie.

Zdroj a foto: POS MEDIA SLOVAKIA