Primalex overeným formátom upriamuje pozornosť na širokú farebnú paletu náterov Ceramic

Primalex, tradičná značka interiérových a exteriérových farieb, sa aj tento rok zameriava na prémiový rad Ceramic s mimoriadne obľúbenou a vtipnou TV reklamou, ako aj PR komunikáciou v printových a online médiách. Aktualizovaný rad extra odolných a umývateľných keramických farieb bude uvedený na trh osvedčenou kampaňou.

 

Reklamný spot pripravila rumunská agentúra Next Advertising a Primalex ňou bude divákov oslovovať od 2. mája do polovice júna tohto roka intenzívnou televíznou kampaňou na všetkých kanáloch JOJ Group. Spot bude podporený aj komunikáciou na webovej stránke spoločnosti, POS materiáloch a sociálnych sieťach. Okrem toho bude kampaň zahŕňať online a printové médiá, pričom PR komunikáciu pre Primalex zabezpečuje agentúra 10/10 Communications.

Podľa slov Matúša Medveďa, marketingového manažéra značky Primalex na Slovensku v spoločnosti PPG Deco Slovakia, si diváci televízny spot obľúbili, pretože im pripomína ich vlastné zážitky. „Spojili sme overený formát s novou informáciou. Voči škvrnám mimoriadne odolný  náter Ceramic bol pôvodne dostupný v 23 odtieňoch. Odteraz je ho možné natónovať v až 20-tisíc odtieňoch a to je aj posolstvo tohtoročnej kampane,“ vysvetľuje Matúš Medveď a dopĺňa: „Výrobky Primalex spĺňajú požiadavky náročných profesionálnych majstrov, ale ľahko ich zvládnu aj tí, ktorí si chcú svoj domov skrášliť sami. Všetko potrebné na maľovanie a natieranie, ako aj odborné poradenstvo nájdu naši zákazníci vo všetkých predajniach DOM FARIEB, ako aj na www.domyfarieb.sk.

Zdroj a foto: Primalex