Reklamná agentúra POS Media Slovakia sa len tri mesiace po veľmi úspešnom ekologickom projekte „SLOVENSKO ROZKVITÁ!“ znovu spojila so spoločnosťou Upfield a vymyslela pre značku rastlinných margarínov RAMA ďalšiu udržateľnú reklamnú kampaň. Priniesli reklamný nosič, ktorý je možné poskladať tak, aby z neho vzniklo vtáčie kŕmidlo.
Predstavte si svet, v ktorom by ste nikdy nepocítili jarný svieži vánok, vôňu lúčnych kvetov, nevideli pásť sa ovečky na lúke, alebo nepočuli spev vtáčikov. O pár storočí možno bude svet práve takýto „tichý“, ak si ho nezačneme vážiť a starať sa o našu Zem. Pre reklamnú agentúru POS Media Slovakia sú ekologické hodnoty prioritou a udržateľný prístup je jedným z hlavným princípov podnikania. Projekt „PRE PLNÉ ZOBÁČIKY“ predstavuje ďalší zo spôsobov ako sa môže reklamný nosič znovu využiť a chrániť tak životné prostredie. Pre spoločnosť Upfield a jej značky, ako je napríklad RAMA, je rovnako dôležité udržateľné podnikanie. Početné štúdie ukazujú, že aj spotrebitelia čoraz viac dbajú na ekologickú stopu svojho výberu a vyhľadávajú v obchodoch potraviny vyrobené z rastlín. Margarín je prírodná a skvelá voľba pre všetkých, ktorí chcú žiť udržateľne a zodpovedne. Margarín pozostáva z rastlinných olejov a práve vďaka tomu je zdrojom vhodných mastných kyselín. V porovnaní s maslom z mlieka obsahuje nízky podiel saturovaných tukov. Oba benefity sú prospešné pre srdce a cievny systém. Navyše sú margaríny prospešné aj pre planétu, ich uhlíková stopa je o 70% menšia ako stopa generovaná pri výrobe masla z mlieka. RAMA nesie označenie Clean label, čo znamená, že obsahuje
100 % prísad z prírodných zdrojov. Výrobky sú bez konzervantov, umelých prísad a farbív. Neobsahujú čiastočne hydrogenované oleje a transmastné kyseliny, ktoré sú škodlivé pre ľudské zdravie.
Vo všeobecnosti, margaríny od spoločnosti Upfield:
Ani sieti BILLA nie sú cudzie princípy obehovej ekonomiky, ktorej cieľom je nevytvárať odpad, ale všetky produkty na trhu recyklovať, opraviť a opätovne používať. Konkrétne realizuje opatrenia ako šetrenie elektrickej energie, redukovanie plastov, implementácia e-cenoviek, či podporovanie elektromobility. BILLA má stanovené dva dlhodobé ekologické ciele, a to do roku 2030 znížiť skleníkové plyny (oxid uhličitý) o 30 % a do roku 2040 dosiahnuť klimatickú neutralitu. BILLA uvádza množstvo ekologických a trvalo udržateľných riešení a projekt „PRE PLNÉ ZOBÁČIKY“ ide ruka v ruke s týmto týmto ich postojom. „Reklamné nosiče, ktoré by sme po kampani zrecyklovali, využijeme zmysluplne. Na stromoch, pri viac ako 60 predajniach BILLA, umiestnime kŕmidlá pre vtáčiky. Pravidelne tam budeme prisýpať vtáčí zob a veríme, že budeme inšpiráciou aj pre našich zákazníkov a pripoja sa k nám,“ uviedla Kvetoslava Kirchnerová, hovorkyňa spoločnosti BILLA.
„V POS Media si veľmi si vážime dôveru a lojalitu nášho dlhoročného klienta Upfield a obchodného partnera BILLA. Je to už druhý ekologický projekt tento rok, ktorý sme spolu organizovali a som si istá, že nie je vôbec posledný. Máme takmer totožné firemné hodnoty a veľmi podobné podnikateľské ciele, čo nás vedie k spoločným aktivitám. Podobné ekologické, ale aj charitatívne projekty sú pre nás veľmi dôležité a sme veľmi radi, že máme partnerov, vďaka ktorým je dosah týchto aktivít oveľa širší a celoslovenský,“ uzatvára Barbora Šebeková, marketingová špecialistka POS Media Slovakia.
Reklamná kampaň RAMA bežala od 15. septembra do 14. októbra 2022. Reklamné nosiče boli inštalované vo väčšine predajní BILLA po celom Slovensku. Po ukončení kampane vybraní zamestnanci zo spoločností BILLA, POS Media Slovakia a zástupcovia značky RAMA vyvesili poskladané vtáčie kŕmidlá na konáre stromov v okolí jednotlivých predajní BILLA. Kampani „PRE PLNÉ ZOBÁČIKY“ predchádzala spomínaná kampaň „SLOVENSKO ROZKVITÁ!“ Išlo o shelf stoppery zo špeciálneho papiera, ktorý bol plný semiačok farebných lúčnych kvetov. Nosiče po kampani zainteresovaní vysadili pred predajne BILLA v bratislavskej Petržalke, vo Zvolene a v Košiciach.
Zdroj a foto: POS Media Slovakia