Riaditeľ Budweiser Budvar SK Ivan Schwarz: Som hrdý na to, ako túto náročnú situáciu v Budvare zvládame

Na pozícii Regional Director EMEA v spoločnosti Budweiser Budvar SK pôsobí od januára tohto roku Ivan Schwarz. Na post sa vypracoval po 20 mesiacoch, počas ktorých pôsobil v slovenskej dcérskej spoločnosti Budvaru ako country director. V rámci svojho pôsobenia sa plánuje zamerať na obchodné príležitosti a marketingový potenciál ikonického českého ležiaka na Slovensku.

 

Samostatnú slovenskú dcérsku spoločnosť jedného z najväčších pivovarov v Českej republike vedie manažér s bohatými skúsenosťami v oblasti medzinárodného obchodu a budovania globálnych značiek. Pred svojim pôsobením v Budweiser Budvar SK pracoval Ivan Schwarz šesť rokov na viacerých manažérskych v British American Tobacco, Ako regional director EMEA zároveň riadi aj regióny Stredného východu, Afriky a juhovýchodnej Európy, kde sa plánuje zamerať na aktiváciu vlajkového produktu Budweiser Budvar Original a akcelerovať predaj na nedávno otvorených trhoch na Blízkom východe.

„Budvar je tradičná česká značka s historickým presahom k slovenským spotrebiteľom. Jedným z mojich kľúčových cieľov je preto aj jej reaktivácia na slovenskom trhu. Tú sme ako ambasádor českej pivovarníckej tradície začali minulý rok globálnou kampaňou Pozdravy z Republiky piva, ktorá poukazuje na pôvod, tradíciu a ingrediencie piva z českého národného pivovaru. Budvar je unikátny tým, že ho varíme z poctivých lokálnych surovín a ako jeden z mála veľkých pivovarov ho nechávame tri mesiace odležať,“ hovorí regional director EMEA Budweiser Budvar SK Ivan Schwarz.

BB_DRINKERS_RGB_LR_3

Kdekoľvek na svete si Budvar kúpite, máte istotu, že sa varí výlučne v českobudějovickom pivovare podľa originálneho výrobného postupu z celých hlávok žateckého chmeľu, ktoré sa v iných pivovaroch kvôli vysokým nákladom nepoužívajú, svetlého moravského sladu a vody z artézskych studní, prameniacich priamo v pivovare. Následne zreje v tankoch 90 dní až do úplného rozvinutia správnej chute. Finálny produkt je vyvážaný do 76 krajín sveta a o jeho obľube svedčí aj napriek koronakríze medziročný rast objemu exportu na viacerých trhoch a tiež nárast objemu tržieb v segmente baleného piva.

„Koronakríza nás zastihla v priebehu transformácie procesov, digitalizácie a uvedenia novej globálnej marketingovej stratégie. Som hrdý na to, ako túto náročnú situáciu ako tím Budweiser Budvar SK zvládame,“ približuje regional director EMEA Budweiser Budvar SK Ivan Schwarz a zároveň načrtáva ďalšie kroky: „V roku 2021 budeme aj na Slovensku pokračovať v našej stratégii a pre priaznivcov českej pivnej kultúry máme pripravené viaceré zaujímavé projekty a novinky, o ktorých bude počuť už čoskoro.“

Začiatkom roka Budvar na Slovensku predstavil unikátny exkluzívny svetlý ležiak Budvar RESERVE, ktorý sládkovia z Budějovíc uvarili pri príležitosti 125. výročia založenia pivovaru. Budvar RESERVE dozrieva až 200 dní v tankoch pivovaru. Sila piva reprezentovaná silou 7,5% dáva ideálne vyniknúť jeho vyváženej, lahodnej chuti. V týchto dňoch Budvar uvedie nový unikát – horký ležiak Budvar 33, ktorý v slovenskej predajnej sieti i v reštauráciách a pivárňach doplní originálnu dvanástku, výčapnú desiatku, tmavý Budvar a Nealko.

Zdroj a foto: Budweiser Budvar SK