Spoločnosť Tchibo uvádza na trh plne automatický kapsulový kávovar Cafissimo milk s integrovaným zásobníkom na čerstvé mlieko. Jednoduchým stlačením tlačidla dokáže kapsulový kávovar Cafissimo milk pripraviť cappuccino alebo latte macchiato či samotnú mliečnu penu s čerstvo napeneným mliekom. Rovnako ľahko nachystá espresso, caffè crema alebo prekvapkávanú kávu. Naozajstný pôžitok z takmer profesionálne pripravenej kávy s maximálnym komfortom si tak možno užiť aj v pohodlí domova. Ku kávovaru Cafissimo milk zákazníci až do 14. marca získajú 50 kapsúl zadarmo. Od 15. marca do 4. apríla ho bude možné zakúpiť v e-shope www.tchibo.sk, ako aj v obchodoch Tchibo (po otvorení prevádzok) za zvýhodnenú cenu 99 eur s 20 kapsulami limitovanej edície zadarmo.
Kompaktný kávovar spája výhody všetkých doterajších kávovarov radu Tchibo Cafissimo, pričom jeho vzhľad podčiarkuje maximálnu praktickosť, začínajúcu intuitívnou obsluhou. Veľkosť nápojov v šálkach vysokých až 13,5 cm je voliteľná od 30 do 250 ml. Zásobník mlieka s veľkorysým objemom 400 ml je možné spolu s nespotrebovaným mliekom jednoducho odložiť do chladničky. Praktická je aj samočistiaca funkcia, automatická signalizácia potreby odvápnenia a vypnutie po 9 minútach.
„Naši zákazníci na kávovaroch oceňujú predovšetkým ich praktickosť a štýl. Novým kávovarom reagujeme na ich požiadavky a prinášame nenáročnosť používania spolu so štýlovým prevedením v jednom. Cafissimo milk na základe zvoleného druhu kávy pripraví nápoj pod optimálne vyladeným tlakom, či už ide o klasické espresso, caffè crema alebo mliečne špeciality ako cappuccino, caffè latte, ale tiež mliečnu penu, obľúbenú najmä u detí. Kávovar súčasne akceptuje individuálne požiadavky na množstvo vody či mlieka,“ približuje novinku Eva Kotýnková, Corporate Communications Manager spoločnosti Tchibo.
Pri dizajnovaní kávovaru Cafissimo milk sa návrhári inšpirovali populárnym retro štýlom. Kompaktný kávovar sa svojou čiernou alebo bielou farbou hodí do každého priestoru. Ku kávovaru Cafissimo milk za 129 eur zákazníci až do 14. marca získajú 50 kapsúl zadarmo. Od 15. marca do 4. apríla ho Tchibo ponúka za zvýhodnených 99 eur s 20 kapsulami limitovanej ochutenej edície zadarmo. Káva v kapsuliach pochádza z trvalo udržateľnej poľnohospodárskej produkcie. Tá je zárukou, že si pestovatelia kávy môžu spravodlivo zarábať na živobytie, a tak si milovníci kávy budú môcť vychutnať svoj obľúbený nápoj v tej najvyššej kvalite aj v budúcnosti.
Cenovú promo akciu doplní hlavná marketingová podpora, ktorá na predstavenie nového produktu použije externé aj interné kanály. V rámci externej komunikácie pôjde o online kampaň s využitím klasických bannerov na rôznych platformách, optimalizáciu vyhľadávania a sociálne siete. Ďalej je v pláne spolupráca s influencermi a súťaže. Dôležitou súčasťou kampane je tiež bartrová spolupráca, ktorej súčasťou je inzercia v lifestylových časopisoch. V neposlednom rade podporí uvedenie novinky na trh PR komunikácia. Z vlastných marketingových nástrojov firma na komunikáciu využije médiá ako newsletter, bannery, informácie na stránkach eshopu tchibo.sk a inzerciu v týždennom tlačenom magazíne Tchibo. Všetci veria, že už čoskoro bude spustený predaj v kamenných predajniach spoločne s POS materiálmi.
Zdroj a foto: Tchibo