Tradičná značka spodnej bielizne Triola je vnadným Slovenkám opäť o čosi bližšie. V bratislavskom Auparku otvorila svoju v poradí už tretiu predajňu na Slovensku. Okrem iného ponúka dokonale sadnúce modely spodnej bielizne aj plaviek s košíčkami až do veľkosti K.
Renomovaný výrobca dámskej spodnej bielizne a plaviek TRIOLA otvoril 4. novembra v Auparku svoju druhú bratislavskú predajňu. S prvou vlastnou predajňou vstúpila Triola na slovenský trh pred štyrmi rokmi a dnes ju nájdete v OC Saratov v Dúbravke, tretia sa nachádza v OC Centro v Nitre. „Otvorením novej predajne v exponovanom nákupnom centre sa široký sortiment kvalitnej bielizne našej značky stáva pre slovenské spotrebiteľky ešte dostupnejším. Keďže máme riešenia pre naozaj každý typ postavy, chceme zákazníčky aj naučiť, ako si bielizeň správne vybrať. V našej značkovej predajni si môžu tiež osobne vyzdvihnúť objednávky z nášho e-shopu a uplatniť darčekové poukazy,“ vysvetľuje Žaneta Ilutanová, profesionálna štylistka Trioly.
V predajni okrem podprseniek s košíčkami A až K s obvodom od 65, či nohavičiek – od klasických až po čoraz obľúbenejšie brazilky, nájdete aj košieľky a body, pyžamá a nočné košele, župany, pančušky, formujúcu bielizeň a plavky. Naprázdno neodídu ani páni. Pre nich sú v ponuke tričká, pyžamá, spodná bielizeň, plavky a župany. „V predajni uvádzame aj tohtoročnú vianočnú kolekciu pre dámy v farbe čiernej a cherry. Je rafinovane zvodná, pôsobí sexi, ale nie vulgárne a starostlivým výberom dizajnov ulahodíme milovníčkam hladkej klasiky, ako aj romantickej čipky,“ upozorňuje na novinky Ž. Ilutanová.
Triola nepatrí k spoločnostiam, ktoré dnes vzniknú a za pár mesiacov o nich ani nechyrovať. Bielizeň pre ženy krv a mlieko, ale aj s postavou nežnej víly vyvíja a šije už sto rokov a moderné kúsky oblečenia stavia na tradičných základoch – spoľahlivosti, funkčnosti, odolnosti. „Sledujeme nové trendy nielen v samotných tvaroch bielizne a plaviek, ale aj v materiáloch. Napríklad v rámci programu Social responsibility využívame ekologický materiál Sensitive, ktorého výroba je šetrná k životnému prostrediu. Našim cieľom je, aby bola spodná bielizeň neviditeľnou, ale fungujúcou súčasťou outfitu, teda aby neťahala, netlačila, nerezala,“ približuje hodnoty značky Lenka Zavadilová z inovačného tímu Triola. Storočná priazeň žien na českom a slovenskom trhu je dôkazom, že Triola vie, ako na to.
Zdroj a foto: Triola