Originálna etiketa a štýlový dizajn fľaše prémiového radu slovenských destilátov DOMOVINA zaujali odborníkov natoľko, že získala cenu Obal roka 2019 v kategórii nápojov. Prémiový rad je novinkou v portfóliu spoločnosti ST. NICOLAUS.
Súťaž Obal roka je jedinou certifikovanou súťažou pre Českú a Slovenskú republiku, ktorá sa orientuje na zaujímavé obalové riešenia. Vyhlasuje ju Obalový institut SYBA v ČR a jej cieľom je vyzdvihnúť a propagovať progresívne myšlienky, inovácie a technológie v oblasti obalov, ktoré sa na trhu objavujú.
Cenu Obal roka 2019 v kategórii nápoje získal prémiový rad destilátov DOMOVINA s originálnou etiketou. Odborníci ocenili citlivé prepojenie tradície, trendového dizajnu a úcty k rodnej domovine zreteľné v elegantnej fľaši z číreho skla, ktorú skvelo dopĺňa originálna etiketa. Na tvorbe etikety sa podieľali výnimoční slovenskí umelci. Autorom perokresby je slovenský maliar, ilustrátor, grafik, sochár a svetovo uznávaný tvorca poštových známok akad. maliar Rudolf Cigánik. Fotografia malebnej slovenskej krajiny je dielom Tomáša Hulíka, slovenského prírodovedca, dokumentaristu a fotografa, ktorého snímky uverejnili mnohé prestížne zahraničné magazíny ako napríklad National Geografic, GEO a Universum.
Celkový dizajn obalu je čistý, moderný, slovenský, s akcentom luxusu. Špecialitou výnimočnej etikety je obojstranná tlač – z vonkajšej strany ju zdobia kresby R. Cigánika, z vnútornej je príbeh o domovine ilustrovaný nádhernou krajinnou fotografiou T. Hulíka. Podľa jednotlivých druhov destilátov krajina na etikete poukazuje na slovenský región, v ktorom má nápoj najsilnejšiu tradíciu. Medená farba na etikete aj uzávere je inšpirovaná históriou – pripomína 19. storočie, kedy pod Tatrami začali vyrábať borovičku v medených nádobách. Realizátorom víťaznej etikety sú spoločnosti ETIFLEX a DADS advertising.
„Keď sme hľadali pre náš nový prémiový rad destilátov DOMOVINA ten najvhodnejší obal, chceli sme spojiť tému domoviny a tradície majstrovstva našich liehovarníkov s trendovým dizajnom. Sme radi, že sa nám to podarilo a DOMOVINA získala ocenenie od odborníkov. Veríme, že naše destiláty špičkovej kvality v atraktívnom obale rovnako oslovia aj spotrebiteľov. Nájdu ich v HORECA prevádzkach a v našom eshope,“ povedal Tomáš Trstenský, Senior Brand Manager spoločnosti ST.NICOLAUS.
Nový prémiový rad DOMOVINA, ktorý v tomto roku obohatil sortiment ST.NICOLAUS, ponúka spotrebiteľovi výnimočný zážitok v niekoľkých podobách – ako borovička, borovička s horcom, slivovica, hruškovica a marhuľovica.
Viac info na: www.domovinamoja.sk