Pepsi letná kampaň vrcholí. Televíznym spotom ďakuje všetkým generáciám

Obľúbený kolový nápoj Pepsi spúšťa záverečnú fázu svojej letnej kampane, ktorej hlavným posolstvom sú spoločné hodnoty bez ohľadu na vek. Značka si tým zároveň pripomenula výročie 25 ročného pôsobenia na Slovensku a 125 rokov od doby, čo bol nápoj vyvinutý. V televíznom spote zároveň odkazuje i na výsledok tohtoročného testovania kolových nápojov medzi verejnosťou.

 

 

„Tohtoročná kampaň pre nás bola výzvou i  potešením zároveň. Chceli sme osloviť ľudí naprieč generáciami, kampaň mala preto viac prvkov,  ale vždy spoločnú myšlienku – Pepsi pre všetky generácie. O to väčšiu radosť máme, že i tohto roku v slepom testovaní ľudia zvolili Pepsi ako kolový nápoj s lepšou chuťou,“ uviedol Michal Šlechta, manažér značky Pepsi.

Kampaň mala svoje miesto už v treťom ročníku populárneho testovania chutí dvoch svetových značiek kolových nápojov na Slovensku. Tento rok bolo v Súboji chutí v PepsiCo opäť zastúpenie ako plechovka Pepsi v klasickej modrej farbe (nápoj uprednostnilo 64 percent z hlasujúcich), tak aj Pepsi Max v čiernej farbe (nápoj uprednostnilo 64 percent z hlasujúcich), ktorá je bez kalórií. Prvkom odkazujúcim na letnú kampaň, bola možnosť hlasujúcich určiť k akej generácii sa vzhľadom k svojmu veku hlásia. Napríklad ľudia narodení v 60. rokoch v 61 percentách preferovali Pepsi. Pre zmenu tí hlasujúci, ktorí sa prihlásili k narodeniu v 80. rokoch zvolili Pepsi v 64 percentách.

pepsi dakovacka

Kampaň na plechovke i s influenceremi

Značka si svoje kľúčové motto kampane „Pepsi pre všetky generácie“ pripomenula v lete mnohými ďalšími aktivitami v online prostredí i outdoore. K vytvoreniu tváre kampane prispeli i influenceri a influencerky ako sú L3nik a Martin Harich.

V obchodoch sa ľudia mohli pre zmenu stretnúť s limitovanou edíciou retro fliaš a plechoviek s popovou princeznou Britney Spears a kráľom popu Michaelom Jacksonom. V neposlednej rade prebiehali súťaže o unikátne retro edície oblečenia.

Informácie nielen o Súboji chutí nájdete na www.soubojchuti.cz, Facebooku a Instagrame Pepsi.

Zdroj a  foto: PepsiCo