Veľkoobchod METRO oslavuje na Slovensku 18. výročie

Veľkoobchod METRO pôsobí na Slovensku už 18 rokov. Prvé tri predajne v Ivanke pri Dunaji, Nitre a vo Zvolene boli otvorené 16. novembra 2000. Postupne pribúdali ďalšie a v súčasnosti je METRO so šiestimi prevádzkami hlavným hráčom na veľkoobchodnom trhu. Pri tejto príležitosti si obchod pre zákazníkov, ale aj zamestnancov pripravil zaujímavý program a drobnú pozornosť.

 

Spoločnosť METRO Cash & Carry má dlhú tradíciu, v Nemecku bola založená v roku 1964 a na Slovensko prišla až na prelome tisícročí. „Postupne sme začali zakladať obchodné tímy, ktoré v teréne pracujú priamo s našimi zákazníkmi. Rozbehli sme distribúciu tovaru, niekoľkokrát prestavali predajne, aby čo najviac vyhovovali zákazníkom. Pri prevádzkach sme vybudovali čerpacie stanice, posilnili servis. METRO prešlo za ten čas veľkými zmenami,“ hovorí Igor Losman, store manager jubilujúcej prevádzky v Ivanke pri Dunaji. Tovar sa dal spočiatku kupovať len za hotovosť, až neskôr bolo možné platiť aj kartami alebo na faktúru.

V súčasnosti METRO ponúka vyše 33-tisíc produktov od viac ako 1000 dodávateľov. Tovar priamo dováža do takmer 2800 predajní na Slovensku. Podieľa sa na rôznych projektoch, ako napríklad Deň súkromného podnikania či HORECA dni, ktorými podporuje podnikateľov. Takisto pre nich pripravuje kurzy a školenia, aby mohli svoje podnikanie rozvíjať. „A čo nás mimoriadne teší, na Slovensku máme 66 zamestnancov a množstvo zákazníkov, ktorí sú s nami od úplného začiatku,“ dopĺňa Losman.

Už 18 rokov pracuje v spoločnosti METRO aj Vlasta Meňhartová, ktorá pôsobí ako trader špecialistka v Ivanke pri Dunaji. Oceňuje najmä dobré prostredie, ktoré firma ponúka a tiež to, že jej práca je všestranná. Každý deň komunikuje so zákazníkmi a stará sa aj o alianciu Môj obchod, ktorá združuje maloobchodné prevádzky. „METRO sa od svojho príchodu na Slovensku výrazne zmenilo, zlepšili sme služby zákazníkom, zaviedli distribúciu tovaru, pridali výhody zlatým a strieborným zákazníkom či rozšírili tím obchodných zástupcov,“ bilancuje Meňhartová.

V deň výročia dostanú zákazníci a stáli zamestnanci na troch oslavujúcich predajniach malý darček, pripravené budú aj ochutnávky či hudobný program. METRO sa im chce aj takto poďakovať za ich výbornú spoluprácu, pretože ako hovorí aj aktuálna kampaň veľkoobchodu, úspech zákazníkov je jej cieľom.

Spoločnosť však neplánuje poľaviť a už teraz chystá ďalšie novinky pre zákazníkov. Do konca roka prerobí prevádzku v Ivanke pri Dunaji – rozšíri množstvo produktov, ktoré budú vystavené na ucelených kartónoch, pridá nový sortiment vrátane zero waste riadu, ponúkne čapovanú drogériu, ktorá prispeje k zníženiu množstva plastových obalov a zjednoduší pohyb zákazníkov v predajni. Postupne by sa tieto úpravy mali urobiť aj v ďalších prevádzkach METRO. Okrem toho chce veľkoobchod ešte viac posilniť služby pre zákazníkov, aby sa čo najviac mohli sústrediť na hlavný predmet svojho podnikania.

Zdroj a foto: METRO