Značka CANS, ktorá nedávno oslávila prvý milión predaných plechoviek, predstavuje ďalší inovatívny krok vo svojej evolúcii. S dôrazom na kreativitu a budovanie vzťahov so zákazníkmi uvádzajú CANS CREW – partiu animovaných postáv, ktoré nielen rozprávajú príbeh značky, ale preberajú rolu ich hlavných ambasádorov. K brand kampani, ktorá predstaví prvý charakter a zaháji príbeh značky CANS, je pripravené video, ktoré sa stane kľúčovým spúšťačom marketingových aktivít naprieč celým marketingovým mixom.
‚‚Nejde o zmenu vizuálnej identity, ale o rozšírenie o dlhodobý prvok, s ktorým môžu ľudia nadviazať vzťah a cez ktorý môžeme lepšie komunikovať našu brand message. Značky, ktoré prežijú desaťročia, stoja na silných príbehoch,” hovorí Jan Rambousek, spoluzakladateľ a kreatívny riaditeľ CANS. Každá postava CANS CREW zastáva špecifickú rolu, ktorá odráža realitu startupového života v CANS:
‚‚Postavy sme v podstate my sami. Každá prechádza startupovým životom, od výroby a logistiku až po uvedenie nových produktov na trh. Miesto tradičnej reklamy sme sa rozhodli ísť cestou animovaného príbehu,” dodáva Rambousek.
Tvorba postáv prebiehala behom posledných dvoch rokov a obsahovala nezpočet verzií a testovania. Finálna podoba vznikla kombináciou softwaru Cinema 4D, Blender a umelej inteligencie, ktorá pomáha s rychlým konceptovaním. ‚‚AI nám zatiaľ nerieši finálnu produkciu, ale slúži ako inšpirácia a nástroj na rýchle nápady. Akonáhle technológia pokročí, začleníme ju do väčšej škály obsahu,” vysvetľuje Rambousek. ‚‚Našim cieľom je, aby si ľudia prostredníctvom postáv dokázali predstaviť fungovanie firmy, ako je tá naša, a aby sa s našimi postavami stretávali aj na rôznych platformách a podujatiach. Ak sa neskôr stanú súčasťou popkultúry a získajú si vlastných fanúšikov, bude to pre nás úspech,” hovorí Rambousek.
Ozajstný príbeh vzniku nesladených plechoviek je tak jednoduchý, ako je ich zloženie. Vychádza z osobnej potreby spoluzakladateľov Jaroslava Becka, Dominica Ricea a Jana Rambouska. ‚‚Nemali sme čo piť, tak sme si to vytvorili. Došlo nám, že väčšina drinkov okolo nás nie je tak úplne osviežujúca. Sú plné cukru, sladidiel, alebo – skvelá kombinácia – oboch. PREČO vlastne?” CANS CREW dáva príbehu ešte zábavnejšiu a autentickejšiu formu. Sledujte Brucea, Emily, Billa a Flexa v boji proti sladenému korporátu Sugar Mountain a staňte sa súčasťou misie značky – znížiť globálnu spotrebu cukru!
#IAMNOTSWEET #RETHINKDRINK #DRINKCANS
Viac informácii o CANS príbehu, postavách a ich významu pre rastúci startup nájdete tu: