Sieť Biedronka bola ocenená titulom „Diskont roka“ v súťaži Retailer of The Year počas konania Poland & CEE Retail Summit vo Varšave. Cena Retailer of the Year – Vybraný dodávateľmi je jediným ocenením na poľskom trhu, ktoré je udeľované maloobchodným a veľkoobchodným sieťam ich dodávateľom. Jej cieľom je oceniť maloobchodné a veľkoobchodné siete, ktoré pôsobia v jednotlivých formátoch na poľskom trhu. Obzvlášť také, s ktorými sa výrobcom FMCG najviac oplatí spolupracovať. Cena je udeľovaná na základe prieskumov vykonaných výskumnou agentúrou NielsenIQ.
“Túto cenu považujeme za ocenenie celkovosti našich aktivít. Kategória diskontov je v súčasnosti najdôležitejšou časťou trhu moderného obchodu a uvedomujeme si veľkú zodpovednosť – za zákazníkov, dodávateľov a prostredie, v ktorom pôsobíme. V Biedronke každý deň privítame 5 miliónov zákazníkov, rozprávame sa s nimi, vieme, čo od nás očakávajú, ale aj aké aktivity sú vôbec žiaduce. V roku 2023 Biedronka nielen rozvíjala ďalšie pro-environmentálne aktivity, ako je fotovoltaika alebo nabíjacie stanice pre elektrické automobily, ale bojovala s infláciou, ktorá bola globálnym javom, a my sme chránili peňaženky miliónov Poliakov. Poďakovaním za túto cenu chcem zároveň zdôrazniť, že budeme naďalej rásť udržateľným spôsobom, pričom budeme dbať na to, aby sme boli, ako počas takmer 30 rokov, najlacnejšou obchodnou sieťou v Poľsku” – povedala Karolina Błońska, senior manažérka pre udržateľný rozvoj v sieti Biedronka, pri preberaní ceny počas galavečera.
Zdroj a foto: LinkedIn