Na slovenský trh prichádza značka Natura

„Čoraz viac ľudí sa prikláňa k zdravšiemu životnému štýlu. V roku 2020 sme ponuku na českom trhu rozšírili o vodu Natura, ktorá teraz debutuje aj na Slovensku. Natura vhodne dopĺňa ponuku našich vôd, kde už máme na trhu minerálnu vodu Römerquelle. Je ideálnou hlavnou zložkou pitného režimu na celý deň. Hovorí o tom aj posolstvo, ktoré prináša s novou kampaňou „Na zdravie každý deň“,” vysvetľuje Zbyněk Kovář, generálny riaditeľ spoločnosti Coca-Cola ČR a SR.

 

 

Natura nadväzuje na dlhoročnú tradíciu pramenitej vody z Teplíc nad Metují a využíva rovnaký vodný zdroj, ktorý odborníci pred viac ako 35 rokmi vybrali ako najlepší pre dojčatá v dnešnej Českej a Slovenskej republike.

Od januára 2021 sa Natura plní do obalu, ktorý je recyklovateľný, ale zároveň je zo 100 % recyklovaného PETu, tzv. rPETu. Jeho produkcia nezaťažuje životné prostredie ďalším plastom, vzniká recykláciou z použitých PET fliaš. Natura je navyše jednou z prvých značiek, ktoré v rámci českého a slovenského trhu prešli na 100 % rPET, a vôbec prvá pramenitá voda.

„Vítame zálohový systém, ktorý sa na Slovensku pred vyše rokom rozbehol. Pomáha nám v oveľa väčšej miere vyzbierať a recyklovať použité PET fľaše a plechovky a použiť ich na výrobu nových nápojových obalov. Aj PET fľaše vôd Natura budú už od polovice tohto roku vyrobené z recyklovaného PET materiálu vyzbieraného na Slovensku,“ vysvetľuje Kateřina Ježková, obchodná riaditeľka pre slovenský retail, Coca-Cola HBC Česko a Slovensko.

Natura predstavuje výborný zdroj pitného režimu pre všetkých vrátane dojčiat. K nemu majú ľudia na Slovensku často laxnejší prístup ako k sledovaniu, či zdravo jedia. 17 % respondentov z reprezentatívneho prieskumu o zdravom životnom štýle, ktorý pre značku Natura zrealizovala spoločnosť MNFORCE, deklaruje, že vypije maximálne 1 liter tekutín denne. Zdravý životný štýl je podľa prieskumu značky Natura jednoznačne spojený s pravidelným pohybom, zodpovedným prístupom k spánku aj pitnému režimu. Napríklad, až 80 % tých, ktorí dbajú na správny životný štýl, sa ráno napije pol hodiny po prebudení.  Práve voda je podľa prieskumu dominantne zastúpená v príjme tekutín ľudí na Slovensku. Ako hlavný druh nealkoholického nápoja ju uvádza 74 % opýtaných. Pre 16 % tvorí gro pitného režimu káva alebo čaj a sladené sýtené a nesýtené nápoje sú hlavné pre 10 % respondentov.*

Tvárou kampane „Na zdravie každý deň“, s ktorou značka štartuje pôsobenie na lokálnom trhu, sa stala herečka Táňa Pauhofová.

*Zistenia vyplývajú z reprezentatívneho prieskumu, ktorý pre značku Natura zrealizovala spoločnosť MNFORCE v termíne od 13.3.2023 do 17.3.2023 na vzorke 1 000 respondentov.

Zdroj a foto: Coca-Cola, Natura