Nová instantná káva Tchibo Barista zdvíha úroveň instantných káv

V uplynulom roku sa Tchibo stalo lídrom na českom trhu kávy nielen v objemu, ale aj hodnote a aj na Slovensku výrazne atakuje prvé priečky rebríčka. Veľký podiel na tomto úspechu má práve značka Barista. Hlavný benefit tohto radu spočíva vo veľmi pomalom pražení kávových zŕn v tradičných bubnoch. Zrnká tak majú dostatok času na rozvinutie harmonického tónu a charakteristickej chute. Nová instantná káva Barista Espresso Style je kombináciou Arabiky a Robusty, charakteristická plnou chuťou s tónmi horkej čokolády a s akcentom orieškov. Jemnejšia Barista Classic je pripravená z kávy Robusta a očarí zmysly elegantnou arómou s decentným ovocným charakterom.

 

 

„Instantnou kávou Barista Classic a Barista Espresso style rozširujeme portfólio Barista o ďalšiu kategóriu. Oslovíme ňou ďalšiu širokú skupinu zákazníkov, pretože až 60 % všetkých šálok kávy na svete sa pripravuje práve z instantej kávy. Nie je dôvod pochybovať aj o jej obľube na Slovensku, koniec-koncov pravidelne sme zaznamenávali dopyt tak teraz môžu dopriať všetky formy kávu radu Barista od zrnkovej cez mletú, kapsulovú a teraz aj instantnú,“ hovorí Eva Kotýnková, Corporate Communications Manager spoločnosti Tchibo.

Instantnú kávu Barista Classic a Barista Espresso style dostanete kúpiť vo všetkých kamenných predajniach Tchibo, v Tchibo kútikoch vo vybraných predajniach COOP Jednota a Labaš a na www.tchibo.sk. Odporúčaná maloobchodná cena je 7,99 eur.

Na podporu uvedenia oboch noviniek je pripravená marketingová podpora, zahŕňajúca špeciálne vystavenie v predajniach, promočné akcie a PR podpora, zabezpečovaná agentúrou 10/10 Communications.

Tchibo patrí k najväčším výrobcom kávy na svete a je vedúcou firmou na trhu praženej kávy na mnohých európskych trhoch. Tchibo je rovnako jedným z najväčších medzinárodne pôsobiacich maloobchodných predajcov. Jedinečný obchodný model spoločnosti Tchibo prepája pod mottom „Objavte jedinečný svet Tchibo“ kávovú expertízu a týždenne nové tematické kolekcie spotrebného tovaru. Svoje výrobky ponúka Tchibo prostredníctvom viackanálového distribučného systému, ktorý tvorí sieť kamenných predajní Tchibo a internetový obchod www.tchibo.sk. Spoločnosť bola založená v roku 1949 v nemeckom Hamburgu, kde má svoje ústredie.

V Slovenskej republike pôsobí prostredníctvom TCHIBO SLOVENSKO spol. s r.o. od roku 1991 v segmente praženej a instantnej kávy pod známymi značkami Tchibo, Eduscho a Davidoff Café. Od roku 2008 rozvíja TCHIBO SLOVENSKO na slovenskom trhu obchodnú činnosť zameranú na predaj spotrebného tovaru Tchibo. Každý týždeň je uvedená do predaja nová kolekcia asi 30 výrobkov na určitú tému vo výbornom pomere ceny a kvality. Témy sa v priebehu roka striedajú a postupne zahŕňajú všetky oblasti: od kuchyne cez módu, šport, elektroniku, hračky, šperky až po záhradu. Kolekcie sú limitované a predávajú sa vždy výlučne do vypredania zásob alebo obmedzenú dobu. Popri týchto týždenne nových limitovaných kolekciách ponúka Tchibo aj dizajnovú kolekciu výrobkov na pôžitok z kávy, ktorá je súčasťou stálej ponuky siete obchodov Tchibo. Tchibo nezabúda ani na milovníkov domácej kvalitnej kávy – s domácim kávovarom Cafissimo alebo plnoautomatickým kávovarom na zrnkovú kávu Esperto Caffé či Esperto Latte si svoju obľúbenú šálku kávy môžete dopriať v pohodlí domova rýchlo, ľahko a profesionálne.

Spoločnosť Tchibo podniká zodpovedne. Dlhodobo sa angažuje v mnohých projektoch zameraných na trvalo udržateľnú produkciu kávy, bavlny či dreva a zaistenie zodpovedajúcich pracovných a životných podmienok malopestovateľov a pracovníkov v továrňach. Aktívne pomáha riešiť otázky ako globálne otepľovanie, ohľaduplné hospodárenie s vodou, pôdou, energiami a zdrojmi, zaobchádzanie s odpadom či zachovanie biodiverzity. Zapája sa do činnosti mnohých miestnych komunít.

Zdroj: Tchibo, pexels.com/Anna Tarazevich