Káva Starbucks u vás doma: Ikonická značka prichádza do slovenských obchodov

Na začiatku septembra vstúpi na slovenský trh nový rad prémiovej kávy celosvetovo známej značky Starbucks. Vysoko kvalitná káva, ktorú na trh uvedie spoločnosť Nestlé, bude dostupná v slovenských obchodoch vo variantoch praženej a mletej kávy a tiež vo forme kávových kapsúl Starbucks určených pre kávovary NESCAFÉ Dolce Gusto. Nestlé týmto krokom reaguje na stále sa zvyšujúci záujem o kvalitnú a dostupnú kávu zo strany spotrebiteľov. Partnerstvo so Starbucks prináša Nestlé nielen rozšírenie portfólia, ale tiež posilnenie pozície lídra na globálnom trhu s kávou.

 

 

„V posledných rokoch ľudia venujú väčšiu pozornosť kvalite a pôvodu kávy, ktorú kupujú. Inšpirujú sa  najmä v kaviarňach prinášajúcich nové trendy. Vstupom najznámejšej kaviarenskej značky Starbucks do retailu, ponúkame našim spotrebiteľom možnosť, aby si svoju obľúbenú kávu, na ktorú sú zvyknutí, vychutnali v pohodlí domova. Nové portfólio bude výhradne obsahovať vysoko kvalitnú kávu Arabica, eticky získanú od pestovateľov z najlepších oblastí. Rozšíri sa tak naša existujúca ponuka a spotrebiteľom ponúkne úplne nové chute,“ hovorí Vratislav Janda, riaditeľ pre korporátne záležitosti Nestlé Česko a dodáva: „Zároveň týmto krokom Nestlé kompletizuje svoje portfólio a so značkami Nescafé, Nespresso a Starbucks ponúka najširšie spektrum káv dostupných na celom svete.“

Kvalitná 100% Arabica, tri stupne praženia

Nové portfólio značky Starbucks v maloobchode bude zahŕňať rad prémiovej zrnkovej, mletej i porciovanej kávy, obsahujúce 100% kávu Arabica, ktorá sa eticky získava od pestovateľov z vybraných oblastí po celom svete. Ponuka sa skladá z jednodruhových káv i kávových zmesí, v troch unikátnych variantoch praženia – Blonde, Medium a Dark Roast, ktoré sú pre kávy Starbucks typické.

Stupeň praženia Blonde Roast charakterizuje svetlejší odtieň kávových zŕn a jemná chuť, ktorá sa výborne kombinuje s mliekom. Tento druh praženia reprezentujú kávy Blonde® Espresso Roast a Starbucks® Veranda Blend®. V prípade Medium Roast sú kávové zrná trochu tmavšie, charakterizované vyváženou chuťou. V slovenských obchodoch bude od septembra tento druh praženia zastúpený kávou Pike Place® Roast, House Blend a Single-Origin Colombia. Posledným stupňom je Dark Roast charakterizovaný plnou a výraznou chuťou. Na najvyšší stupeň boli upražené kávové zrná Caffè Verona™ a Espresso Roast.

Okrem zrnkovej a mletej kávy, budú k dispozícii tiež kávové kapsuly do prístrojov NESCAFÉ Dolce Gusto. V rámci NDG pôjde o kapsuly na prípravu lahodného Espressa, Americana, Latte Macchiata, Cappuccina alebo Caramel Macchiata. Nový rad kávy bude dostupný vo všetkých relevantných obchodných reťazcoch, vybraných elektro obchodoch a tiež online.

Spoločné partnerstvo prinesie Nestlé rozšírenie portfólia a posilnenie pozície lídra na globálnom trhu s kávou. Pre Starbucks zasa rýchlejší rast a väčší dosah na zákazníkov mimo kaviarne, keďže  93% všetkých vypitých šálok tohto obľúbeného nápoja je pripravených z kávy zakúpenej v maloobchode. Predovšetkým sa ale darí prémiovému segmentu, ktorý dlhodobo rastie. Na jar tohto roku bola káva Starbucks uvedená aj na niektorých trhoch západnej Európy. Ohlasy od tamojších spotrebiteľov a aj výsledky predaja dopadli nad očakávania pozitívne. Obdobný vývoj očakáva Nestlé taktiež na území Slovenskej republiky.

Odporúčaná cena za balenie 200 g zrnkovej kávy je 4,99 EUR, mletej kávy je 4,99 EUR a kapsulových systémov do NESCAFÉ Dolce Gusto je 5,69 EUR.

Zdroj a foto: Nestlé