Predvianočný zhon dokáže rýchlo narušiť aj tú najpokojnejšiu atmosféru v rodine. Tchibo preto pripomína, že je dôležité na chvíľu spomaliť, nadýchnuť sa a dopriať si malý moment pre seba. Ľudia dnes hľadajú miesta, kde si môžu nielen vychutnať dobrú kávu, ale aj si oddýchnuť, stretnúť sa s priateľmi alebo si spríjemniť deň na ceste do práce. A práve to im obchody Tchibo ponúkajú.
Mnohí to poznajú. Najprv sa zdá, že predsviatočného času je dostatok, no ani sa nenazdáte a do Vianoc chýba menej ako týždeň. Práve v takých chvíľach príde vhod miesto, kde sa dá spojiť príjemné s užitočným, rýchlo doplniť darčeky či výzdobu, ale zároveň si aspoň na chvíľu vydýchnuť a oddýchnuť si od zhonu.
A práve túto potrebu dnes čoraz viac napĺňajú kávové bary. Ľudia nehľadajú len dobrú kávu so sebou, ale aj priestor, kde sa môžu zastaviť, stretnúť sa s priateľmi alebo si spríjemniť deň na ceste do práce. Záujem o kávové bary Tchibo preto dlhodobo rastie. A to je dôvod, prečo spoločnosť inovovala koncept svojich obchodov. Tie dnes ponúkajú zákazníkom oveľa väčší zážitok, útulnejšie priestory, oddelené zóny na posedenie, pohodlný nábytok, dekorácie a príjemné osvetlenie.
Inovácie sa prirodzene premietajú aj do ponuky nápojov. Napríklad ľadové kávy si u zákazníkov získavajú čoraz väčšiu obľubu, čo potvrdzujú aj medziročné nárasty predaja na Slovensku o 45 %. Spolupráca s ISIC zároveň umožňuje osloviť študentskú komunitu, čo sa odráža v úspechu hravých receptúr. Tento dôraz na inovácie a rozširovanie ponuky prirodzene zapadá do dlhodobej stratégie spoločnosti Tchibo, ktorá sa za roky pôsobenia na slovenskom trhu vyprofilovala na lovebrand, nestojaci len na káve.
Zákazníkov oslovuje najmä širokou ponukou kvalitných produktov za priaznivé ceny a prehľadným e-shopom, ktorý spríjemňuje celý nákupný proces. Práve spojenie komfortu a širokého výberu predstavuje v dnešnej uponáhľanej dobe výraznú konkurenčnú výhodu, ktorú ponúka len málokto. Pred sviatkami navyše Tchibo rozširuje svoj sortiment o sezónne produkty.
Ponuka, ktorá najviac vynikne práve v decembri, zahŕňa:
· Vianočná kolekcia oblečenia: Hrejivé zimné kúsky so sviatočnými detailmi, mäkučké pyžamá a pohodlné domáce oblečenie, ktoré spríjemnia každé decembrové ráno aj večer. Kolekcia je zostavená tak, aby si zákazník vedel vybrať darčeky pre deti aj dospelých, prípadne si vkusne doplniť zimný šatník.
· Kávový bar s limitovanými vianočnými nápojmi: Oddych pri šálke dobrej kávy dokáže spríjemniť aj ten najrušnejší nákupný deň. Tohtoročné sezónne varianty, ako Café Vaječný likér či voňavý Café perník, okamžite navodia sviatočnú náladu. A práve kaviarne Tchibo vytvárajú v nákupných centrách ostrov pokoja, kde si zákazníci môžu na chvíľu vydýchnuť.
· Káva na doma aj ako darček: Milovníci kávy ocenia široký výber balenej zrnkovej kávy aj možnosť nechať si ju navážiť a namlieť priamo v obchode – pokojne aj do vlastnej nádoby. Je to darček, ktorý poteší aj fanúšikov udržateľného nakupovania.
· Tipy na darčeky: Predajne Tchibo ponúkajú široký výber darčekov pre ženy, mužov aj deti, vďaka ktorému môžu zákazníci vybaviť svoje sviatočné nákupy efektívne a na jednom mieste. Dámy ocenia pohodlný župan, alebo štýlový pulóver páni zasa funkčné oblečenie či športové vybavenie. Pre deti je pripravená pestrá ponuka zimného oblečenia, ktoré poteší aj rodičov svojou kvalitou.
Bez ohľadu na to, či máte darčeky vybavené v predstihu, alebo patríte medzi „last-minute“ nakupujúcich, v Tchibo nájdete všetko, čo k Vianociam patrí – kvalitnú kávu, pohodlie aj inšpiráciu. Stačí sa na chvíľu zastaviť, nadýchnuť sa vône čerstvo pripravenej kávy a užiť si predvianočný nákup bez stresu.
„V predvianočnom období chceme zákazníkom ponúknuť viac než len produkty. Našou ambíciou je, aby si od nás odniesli nielen to, čo potrebujú pod stromček, ale aj krátky moment radosti, oddychu a príjemnej atmosféry. Práve tieto drobné zastavenia uprostred zhonu pomáhajú vytvárať pokojnejší advent. Veríme, že na takúto chvíľu má nárok každý a sme radi, že ju môžeme ponúknuť práve my v Tchibo,“ povedala Marie Hodačová Šimonovská, komunikačná manažérka pre český a slovenský trh spoločnosti Tchibo.
Zdroj a foto: Tchibo