Pohoda je tiež veľký festival gastronómie a služieb, významnú úlohu hrajú jeho partneri

Festival Pohoda premenil aj tento rok trenčianske letisko na úžasné, farebné, svojbytné mesto v meste. Ako v každom meste, v ktorom sa dobre a slobodne žije, aj na Pohode partneri svojimi službami, produktami, sprievodným programom či oddychovým zónami spríjemnili pobyt na letisku. V roku 2025 ich bolo takmer päťdesiat.

 

Zlatý Bažant sa znova vrátil na Pohodu a hlavné pódium opäť nieslo meno tohoto legendárneho slovenského piva. „Zlatý Bažant a Pohoda – to je spojenie, ktoré dáva zmysel. Sme hrdí na to, že po desiatich rokoch obnovujeme partnerstvo dvoch ikon slovenského leta. Zlatý Bažant má za sebou výnimočný rok a ukázal, že vie osloviť novú generáciu. No najdôležitejšie je, že zostávame verní tomu, čím Zlatý Bažant je – náš slovenský, poctivý a s neustálou chuťou prinášať niečo nové. Tešíme sa, že tento návrat oslavujeme práve na Pohode – mieste, kde má Zlatý Bažant srdce aj históriu“, dodala marketingová riaditeľka spoločnosti HEINEKEN Slovensko Wendy van Sante.

O platobnú pohodu sa na Pohode opäť postarala Slovenská sporiteľňa. Vďaka viac ako 320 digitálnym riešeniam sa všade dalo platiť bezkontaktne kartou, mobilom či hodinkami. Samozrejmosťou bolo aj tento rok pohodlné bezhotovostné vrátenie depozitu za pohár. Pobyt na letisku aj tento rok spríjemnila Zóna Slovenskej sporiteľne, kde sa dalo zašportovať aj oddýchnuť, alebo vyskúšať vzlet teplovzdušným balónom.

Dlhoročný a technologický partner Orange opäť poskytol mobilné dáta navyše, k dispozícii bolo bezproblémové pripojenie na Wi-Fi, nabíjačkáreň na mobily a ak si návštevníčky a návštevníci priniesli na festival starý mobil a odovzdali ho v novej Orange zóne, tak mali možnosť vyhrať lístok na Pohodu 2026. Pre oddych bola pripravená nová komfortná Orange zóna.

Gastro a nápoje

Špecialitky na festivale potešili nielen v programe, ale aj na tanieri. Festivalovú premiéru mala BILLA, ktorá ponúkla nielen čerstvé a kvalitné potraviny vo svojej festivalovej predajni. Nápojovým partnerom festivalu bola aj tento rok Kofola. Mecom ako expert na mäsové špeciality pripravil plnohodnotný zážitok, od tradičných párkových raňajok až po celodenné grilovanie s klobáskami, hot-dogmi či ochutnávkami Chopok salámy. Lunter so skvelým tofu a inými vegetariánskymi chuťovkami podával nekonečné raňajky aj priučil kulinárskemu umeniu. Ich stánok s plochou na grilovanie patril k najobľúbenejším.

Vlčie sirupy boli na Pohode prvýkrát a to s konceptom baru, ktorý je postavený na poctivých prírodných limonádach a netradičných spritzoch a hneď pri svojej premiére veľmi zaujali. Ich sused, Treskoslovenská treska, Veľký Tresko a tím boli pripravení na čapovanie vychladeného originálu Tresky z Košíc do čerstvej bagety. Pierre Baguette tento rok bol okrem samostatného stánku opäť aj v bagetomatoch v stanových mestečkách. Dobrovoľníctvo na Pohode zásoboval energiou Rajo s ich Active Protein drinkom. Sladké, chutné a voňavé – také budú dobroty z pekární Dobrota. Hossa family, popredný výrobca mrazených múčnych a obaľovaných výrobkov, zásoboval festivalovú reštauráciu, ktorá sa starala o to, aby tímy, čo stoja za festivalom, mali vždy čím doplniť energiu. Účstníci festivalu si pochvaľovali veľký výber jedál z celého sveta od amerických smash burgerov cez ukrajinský boršč až po indické a vietnamské kuchyne. Philip Morris do Bezdymovej tóny 18+ priniesol párty, koncerty aj zaujímavé talkshows.

Organizátori festivalu sú vďační za spoluprácu a podporu aj všetkým ostatným, nenahraditeľným partnerom, ktorí Pohode pomáhajú. Pohoda má šťastie na partnerov, čo sú do každého počasia. Vlaňajší aj tento ročník sú dôkazom, že naše partnerstvá sú dlhodobé a silné. Sú o dôvere a rešpekte, o podobných hodnotách.

ZM, MN

Logo

instore Slovakia

Events&Publishing s.r.o, Azalková 4, 821 03 Bratislava
redakcia@instoreslovakia.sk