ACAN získal dôveru Moët Hennessy. Prémiový segment čaká zmena

Na slovenskom trhu s prémiovými alkoholickými nápojmi prichádza významná zmena. Do portfólia jednej z najstabilnejších distribučných spoločností pribudnú značky, ktoré tvoria svetovú špičku v destilátoch, šampanskom a víne.

 

Spojenie dvoch silných mien

Spoločnosť ACAN začala pôsobiť v roku 1997 a odvtedy sa profiluje ako odborník na dovoz exkluzívneho alkoholu, distribúciu a rozvoj prémiových značiek. Ich prístup je postavený na kurátorskom výbere portfólia, profesionálnom servise, vzdelávaní a spoľahlivých partnerstvách s retailovými sieťami, gastronomickým sektorom i špecializovanými predajcami. Rešpekt k pôvodu a dôraz na prémiovosť sú ich zásadou pri každej spolupráci.

Od 1. júla 2025 spoločnosť ACAN rozširuje svoje portfólio o významnú akvizíciu LVMH (Louis Vuitton Moët Hennessy) a získava tak do svojich rúk výhradnú distribúciu značiek Moët Hennessy na Slovensku. LVMH je globálnym lídrom v oblasti luxusného tovaru a vlastní niektoré z najprestížnejších značiek šampanského, vín a destilátov na svete – medzi nimi Moët & Chandon, Veuve Clicquot, Dom Pérignon, Hennessy či Belvedere. Akvizícia tak prináša na slovenský trh nové zastúpenie, ktoré stavia na pevnom základe dôvery, vysokej kvalite a silnej spolupráci.

Viac než distribúcia

Dlhodobé skúsenosti na trhu, odborné zázemie a dôraz na hodnotový rozvoj značiek tvoria základ, na ktorom nové partnerstvo prirodzene vyrastá. „Našou ambíciou nie je byť najväčší, ale najrelevantnejší. Verím, že naše know-how, tím a partnerský prístup vytvoria pre značky Moët Hennessy nové možnosti rastu,“ hovorí Andrej Slávik, spolumajiteľ spoločnosti ACAN. „Sme pripravení poskytnúť značkám nielen distribúciu, ale aj zázemie, ktoré zohľadňuje ich hodnoty, príbeh a potenciál na slovenskom trhu,“ dodáva.

V portfóliu ACAN sa už dnes nachádzajú značky ako Planteray, Nikka, The Demon’s Share, Dalmore, Piquero či Citadelle – každá z nich si našla na Slovensku vlastnú cestu práve vďaka citlivému prístupu k ich pozícii a potenciálu. Nejde tak len o obchodné zastúpenie, ale o dlhodobé vedenie značky v priestore, kde sa stretáva kultúra, gastronómia a zážitok. Nové partnerstvo s Moët Hennessy tak posilňuje pozíciu ACAN ako lídra v segmente premium+, a zároveň potvrdzuje, že je kurátorom zážitkov v oblasti vína a destilátov so zmyslom pre detail, pôvod aj štýl.

Spoločnosť zároveň reflektuje posilnenie vínneho portfólia a predstavuje nové znenie značky: ACAN Premium Wines & Spirits. Vízia do ďalších rokov však ostáva stabilná –  pozdvihnúť úroveň kultivovaného vychutnávania alkoholických produktov, prinášať kvalitné služby a prispievať k tomu, aby vedomý výber, pôžitok a rešpekt k remeslu tvorili základ každého zážitku.

Zdro: CAN Premium Wines & Spirits

Ilustračné foto: PRnewswire.com

Logo

instore Slovakia

Events&Publishing s.r.o, Azalková 4, 821 03 Bratislava
redakcia@instoreslovakia.sk