V najväčšom Slovenskom megaplexe Cinema City Eurovea sa 25.6.2025 uskutočnilo ďalšie uzatvorené premietanie Cinema Lovers Clubu v unikátnej VIP sále, organizované New Age Advertising, divíziou na predaj kinoreklamy pre Cinema City. Medzi pozvanými hosťami boli klienti a obchodní partneri divízie predaja kinoreklamy z oblasti bankovníctva, telekomunikácií, automotive a zástupcovia z mediálnych agentúr.
Skvelým večerom sprevádzal moderátor Roman Bomboš a do posledného miesta plná kinosála mala možnosť zažiť na vlastnej koži v predpremiére americkú akčnú drámu F1 FILM.
V hlavnej úlohe sme mali možnosť vidieť Brada Pitta, ktorý stvárnil Sonny Hayesa, prezývaného “hviezda, ktorá nikdy nezažiarila”. Sonny bol najväčším talentom FORMULY 1 v 90. rokoch, kým nehoda na trati takmer zničila jeho kariéru. O tridsať rokov neskôr je z neho túlavý jazdec na prenájom, keď ho osloví jeho bývalý tímový kolega Ruben Cervantes (Javier Bardem), majiteľ upadajúceho tímu FORMULY 1, ktorý je na pokraji krachu. Ruben presvedčí Sonnyho, aby sa vrátil do FORMULY 1 a spoločne si dali poslednú šancu na záchranu tímu. Bude jazdiť po boku Joshuu Pearcea (Damson Idris), hviezdneho nováčika tímu, ktorý si chce ísť vlastným tempom. No keď motory burácajú, Sonnyho minulosť ho dobieha a on zisťuje, že vo FORMULE 1 je tvoj tímový kolega tvojím najväčším súperom – a cesta k vykúpeniu nie je niečo, čo môžeš prejsť sám.
New Age Advertising (NAA) je najväčším predajcom reklamy v multikinách v strednej Európe.
NAA je súčasťou CineWorld Group plc a rýchlo sa vyprofilovala ako nadnárodný expert v oblasti marketingovej komunikácie v moderných kinách. V súčasnej dobe firma pôsobí v 6 krajinách (v Česku, na Slovensku, v Poľsku, Bulharsku, Rumunsku a Maďarsku). Celkom môže spoločnosť ponúknuť viac než 1500 kinosál, čo jej zaručuje vedúcu pozíciu v regióne CEE.
Na Slovensku disponuje jediným a najväčším megaplexom Eurovea a 2 multiplexami Aupark a VIVO! s 37 kinosálami, vrátane 4 VIP sál, 5 barmi, a nechýba ani jedinečný formát 4DX alebo sála s plátnom Superscreen.
Zdroj a foto: New Age Advertising