Zlatý Bažant a festival Pohoda oznamujú návrat legendárneho partnerstva

Dve ikonické slovenské značky opäť spájajú sily. Značka Zlatý Bažant a festival Pohoda dnes oficiálne oznámili obnovenie svojho partnerstva po desaťročnej prestávke. Tento návrat nie je len formálnym potvrdením spolupráce – je to nový príbeh postavený na dôvere, rešpekte a spoločnej vízii a hodnotách. Je to partnerstvo postavené na synergii, ktorá formuje atmosféru, zážitky a spomienky generácií.

 

Značka Zlatý Bažant má za sebou mimoriadne silný rok. Upevnila si svoju líderskú pozíciu na trhu vďaka úspechu nového slovenského ležiaka Zlatá Bažant 12 % a počas letnej sezóny zaznamenala výrazný rast popularity radlerov. Povedomie o značke Zlatý Bažant Radler 0,0 % výrazne podporila aj letná kampaň s Petrom Saganom. Značka zároveň pokračuje v tom, čo ju charakterizuje dlhodobo – opiera sa o slovenský pôvod, dôraz na kvalitu chuti, spájanie ľudí a prirodzenú ochotu prinášať inovácie.

Spojenie sa s festivalom Pohoda po desaťročnej prestávke je prirodzeným vyústením spoločných hodnôt, ktoré festival a pivnú značku spájajú. Nejde pritom len o návrat k niečomu známemu z minulosti, ale začiatok novej etapy spolupráce dvoch značiek, ktoré zohrali dôležitú úlohu v príbehu slovenského leta a kultúrneho prostredia. Obnovenie partnerstva symbolicky spečatili na tlačovej konferencii vo štvrtok 10. apríla 2025 marketingová riaditeľka HEINEKEN Slovensko Wendy Van Sante a riaditeľ festivalu Pohoda Michal Kaščák štrngnutím s čerstvo načapovaným Zlatým Bažantom.

„Toto partnerstvo má váhu, pretože nejde len o „pivo na festivale“. Je to návrat, ktorý niečo znamená. Ukazuje, že aj silná značka môže zostať autentická, keď to myslí úprimne. Zlatý Bažant je značka, ktorá spája ľudí a ako skutočná ikona predstavuje to najlepšie, čo na Slovensku máme. Keďže sa tento rok vraciame späť k našim základom, toto partnerstvo je prirodzeným a zmysluplným návratom.“ vyjadrila sa marketingová riaditeľka spoločnosti HEINEKEN Slovensko Wendy Van Sante. Ako poznamenala: „Zlatý Bažant sa vracia ako partner, ktorý chápe, že Pohoda nie je obyčajný festival – je to komunita, atmosféra a kultúrny postoj. Sme radi, že môžeme aktívne prispieť k spájaniu ľudí.“

Pohoda a Zlatý Bažant: Príbeh, ktorý pokračuje

Značka Zlatý Bažant bola súčasťou festivalu Pohoda prakticky od jeho úplných začiatkov       v roku 1997. Spoluprácu ukončili po vzájomnej dohode v roku 2015. Teraz sa vracia späť po desaťročnej prestávke. „Myslím si, že práve spoločné hodnoty boli dôvodom, prečo toto partnerstvo dáva dnes ešte väčší zmysel než kedysi. Zlatý Bažant a Pohoda sú dve značky, ktoré spája  to podstatné: úcta k ľuďom,  k domácej kultúre a k tomu, čo je autentické a naše. Obe značky sú silne späté so Slovenskom,“ zdôraznila Senior brand manažérka značky Zlatý Bažant Radoslava Anguš.

Organizátori festivalu Pohoda obnovením tohto ikonického partnerstva znovu nadväzujú    na spoluprácu so značkou, ktorá bola pri zrode festivalu. „Sme radi, že sa Pohoda a Zlatý Bažant opäť spájajú. Zlatý Bažant stál už pri prvom ročníku festivalu, neskôr sme spolupracovali 14 rokov, počas ktorých festival narástol do súčasnej podoby. Vieme, že sa môžeme oprieť o kvalitnú značku a profesionálny servis, to všetko posilnené veľkou dávkou nadšenia z opätovného spojenia tejto prestížnej značky s naším festivalom. Vážime si podporu, ktorú Zlatý Bažant dáva kultúre na Slovensku, je to obdivuhodné a mimoriadne dôležité. Zároveň máme radosť, že môžeme na Pohode pokračovať v prezentácii kvalitných slovenských pív. Tešíme sa na spoločnú budúcnosť,” zdôraznil riaditeľ festivalu Pohoda Michal Kaščák.

Čo prinesie partnerstvo návštevníkom Pohody 2025?

Jedným z výrazných momentov obnoveného partnerstva je návrat názvu hlavného pódia – Zlatý Bažant Stage. Od tohto roka sa pôvodné pomenovanie opäť stáva súčasťou festivalovej mapy. Program pódia zostáva silný a pestrý – práve na Zlatý Bažant Stage vystúpia aj tento ročník hlavní headlineri Pohody 2025. „Je to návrat, ktorý nevyvoláva nostalgiu, ale prirodzene nadväzuje na to, čo tu vždy bolo – silné momenty, spoločné zážitky a hudbu, ktorá spája,“ poznamenal Michal Kaščák.

Zlatý Bažant zóna nebude len miestom, kde si ľudia dajú osviežujúce pivo. „Bude to priestor, ktorý stelesňuje dokonalý pivný zážitok. Ako najlepšia slovenská pivná značka kladieme na prvé miesto kvalitu servírovania a chuťový zážitok, ktorý si pivo Zlatý Bažant zaslúži,“ zdôraznila Radoslava Anguš. V zóne preto nebude chýbať nový, výrazne horký Zlatý Bažant 12%, čapovaná 73-ka, klasická 10-ka, či nealkoholické pivo 0,0% a osviežujúci radler. „Každý detail v zóne bude smerovať k tomu, aby si ľudia užili pivo tak, ako má chutiť,“ dodáva Anguš.

Leto 2025: Slovenské, otvorené, pohodové

Zlatý Bažant a Pohodu nespája len dlhoročná história, ale aj spoločné hodnoty. Obe značky kladú dôraz na vzťah k domácemu publiku, podporu kultúrneho prostredia a aktívny záujem o komunitu. Spoluprácu charakterizuje dôveryhodnosť a autentickosť, ktoré presahujú bežné marketingové rámce. „Zlatý Bažant nie je len pivo z Hurbanovského pivovaru. Je to značka, ktorá je nám Slovákom blízka, je to pre nás pocit a chuť domova, hoci si to niekedy možno vôbec neuvedomujeme,“ konštatovala Senior brand manažérka značky Zlatý Bažant Radoslava Anguš.

Leto 2025 prinesie návrat, ktorý nebude len o spomienkach, ale o nových príbehoch, autentických zážitkoch a skutočných hodnotách. Pohoda a Zlatý Bažant sú opäť spolu.         A tentoraz ešte silnejší.

HEINEKEN Slovensko už 30 rokov spája tradíciu s inováciami a udržateľnosťou, neustále zdvíha úroveň kvality a prináša spotrebiteľom nezabudnuteľné zážitky. Sme partner v raste, ktorý podporuje komunity, mení odvetvie a prináša nové štandardy do slovenského pivovarníctva. Srdcom každého úspechu sú pritom naši ľudia, ktorých odbornosť, zanietenie a práca tvoria základ nášho dlhodobého poslania.

Zdroj a foto: HEINEKEN Slovensko