Lidl predstavil koncept NEDOTKNUTÉHO mäsa

Present, Product , 10.03 2025

Predstavte si mäso, ktoré nikto nechytil rukou, odkedy opustilo mäsiarsku výrobu. Lidl mení pravidlá hry v predaji čerstvého chladeného mäsa! Všetko mäso je totiž balené v špeciálnych hygienických obaloch, vďaka čomu sa ho nedotkne žiadna ruka – od výroby až po vašu kuchyňu. Mimochodom balené salámy, šunky a párky pod privátnou značkou Pikok patria na Slovensku medzi najobľúbenejšie.

 

 

 

Nekompromisná kvalita

Prístup Lidla pri predaji mäsa je odpoveďou na rastúce požiadavky zákazníkov na transparentnosť a bezpečnosť pri nákupe potravín. Čo to znamená pre spotrebiteľov? Žiadne baktérie, dlhšia čerstvosť a absolútna istota kvality. Pretože ak ide o mäso na vašom tanieri, kompromisy tu nemajú miesto. Potvrdzujú to aj slová generálneho riaditeľa Istermeat, a.s. Zoltána Fitosa: „Lidl nás naučil baliť kvalitné mäso, ale hlavne sme vďaka nemu lepšie nastavili našu efektívnosť práce. Aby sme boli konkurencieschopní a ustáli európsky trh, bolo nevyhnutné, aby sme zabezpečili  najvyšší štandard za najlepšiu možnú cenu.“

Slovenské a pod kontrolou každý deň

Lidl je právom pyšný na spolupráce so slovenskými dodávateľmi. Spoločnými silami vytvorili aj niekoľko inovatívnych produktov pod privátnymi značkami. Práve vďaka nim si Slováci môžu za dostupné ceny vychutnávať to najlepšie zo slovenskej produkcie ovocia a zeleniny, mliečnych či mäsových výrobkov a mnohého ďalšieho. Jedným z dodávateľov je i spomínaná spoločnosť Istermeat. „Dodávateľ je naším partnerom už šiesty rok. Od začiatku spolupráce sme v Lidli predali už viac ako 21-tisíc ton mäsa. Výsledkom dlhoročného overeného spojenia je, že aj toto naše  duo“ garantuje najmodernejší a najrýchlejší baliaci proces pri dodržaní najvyšších hygienických štandardov, vďaka ktorému sa mäso dostane k zákazníkovi v perfektnej kondícii,“ priblížil nákupca tovarovej skupiny mäsových výrobkov Juraj Lapoš.

Kvalita, ktorá sa oplatí

Tento úspech ilustruje nielen dôveru zákazníkov, ale aj pevný záväzok diskontného reťazca prinášať kvalitné potraviny s transparentným pôvodom od certifikovaných dodávateľov a navyše, z welfare chovu. Zákazníci si môžu byť istí, že mäso, ktoré si z Lidl predajní naprieč našou krajinou odnesú domov, je skutočne čerstvé, kvalitné a absolútne nedotknuté. Pretože kvalita a bezpečnosť sú na prvom mieste. Od pondelka 10. marca nájdu zákazníci v ponuke reťazca celkom nedotknuté bravčové káre v celku bez kosti, bravčové stehno, bravčovú krkovičku XXL v plátkoch bez kosti, mleté mäso na fašírky či vysokú roštenku a ďalšie druhy mias.

Pikok lídrom medzi značkami

V prieskumoch agentúry NMS Market Research Slovakia si Slováci zvolili za najobľúbenejšie privátne značky práve tie z Lidla. Víťazmi sa stali až v 12 kategóriách, pričom v troch z nich privátne značky reťazca prekonali aj značkových výrobcov. Výsledky sú z online prieskumov vykonaných v období októbra až decembra na reprezentatívnej vzorke 2 000 respondentov. Celkovo najobľúbenejšími vo svojich kategóriách sa stali značky Alesto a Pikok. Alesto je najobľúbenejšou značkou v kategórii oriešky, značka Pikok zase zvíťazila v kategóriách balených salám a balených párkov. Najobľúbenejšími privátnymi značkami Slovákov sú Pilos, Lupilu, Saguaro, Pikok, Fin Carré a Floralys. Značka Pilos sa stala najobľúbenejšou privátnou značkou mlieka, balených syrov ale aj jogurtov a tvarohových dezertov. Na líderskej pozícii spomedzi privátnych značiek tabuľkových čokolád sa umiestnila značka Fin Carré. Obľúbenou privátnou značkou je aj Lupilu, ktorá získala prvenstvo hneď v dvoch kategóriách, a to detské výživy a plienky. Za svoju najobľúbenejšiu značku balených vôd Slováci najčastejšie označili Saguaro a víťazom v kategórii toaletný papier sa stala značka Floralys. Vynikajúce výsledky dosiahla aj značka Pikok, ktorá je najobľúbenejšou privátnou značkou balených šuniek.

Lidl_PIKOK_KV

„Privátne značky Lidla dokážu bezpochyby konkurovať nielen privátnym značkám iných reťazcov, ale aj značkovým výrobkom, a to najmä v kategóriách mlieka, syru, jogurtov, balených salám či párkov. Silná pozícia privátnych značiek Lidla je navyše v čase stabilná – značky Pilos a Pikok si držia svoju líderskú pozíciu,“ povedal Michal Tóth, analytik NMS Market Research s.r.o.

red, Zdroj a foto: Lidl