Flora Food Group oznamuje novú spoluprácu so šéfkuchárom Gordonom Ramsaym, ktorý prináša do kuchyne svieži pohľad na varenie. Svetoznámy šéfkuchár spojil svoje sily so svetovou značkou Flora, rastlinnou alternatívou kravského masla, u nás známou pod značkou Rama – s cieľom pomôcť domácim kuchárom pozdvihnúť ich každodenné varenie na vyššiu úroveň.
Medzi mnohými úspechmi Gordona Ramsaya vyniká jeho odhodlanie pomáhať domácim kuchárom dosahovať skvelé výsledky v kuchyni. Toto nové partnerstvo je práve o tom. Zdôrazňuje, že prechod na túto značku predstavuje jednoduchý spôsob, ako vylepšiť domáce varenie a pečenie bez toho, aby to ovplyvnilo chuť či celkový výsledok.
Sedem prírodných ingrediencií a o 75 % nižší dopad na životné prostredie robia z tejto rastlinnej alternatívy udržateľnějšiu voľbu, ktorá je šetrná nielen v kuchyni, ale aj k planéte.
Gordon Ramsay hovorí: „Verím v poctivé varenie s kvalitnými surovinami. Úprimne môžem povedať, že Flora ma úplne ohromila. Dôkladne som ju otestoval; od praženice až po čokoládovú tortu. Dáva mi krémovú textúru a bohatú chuť ako maslo a pritom je aj udržateľnejšia. Odporúčal by som domácim kuchárom, aby si ju sami vyskúšali a zistili, čo všetko s ňou dokážu pripraviť!”
Spoločnosť Flora Food Group bude s Ramsayom spolupracovať na prezentácii kvality a využiteľnosti svojich výrobkov ako ingrediencií v kuchyni. Šéfkuchár svetovej triedy otestuje výrobky značky a ukáže ľuďom, ako vďaka nim dodať noblesu svojmu vareniu a pečeniu – či už pôjde o čokoládový koláč, lahodné rizoto alebo nadýchané palacinky. Koniec koncov, ak by produkt v kuchyni neobstál, Ramsay by svoje meno s ním nikdy nespojil.
V rámci tejto spolupráce chce šéfkuchár Ramsay povzbudiť domácich kuchárov, aby sa rozlúčili s fádnymi kuchynskými návykmi a povýšili svoje varenie a pečenie na vyššiu úroveň.
Jorn Socquet, Chief Marketing Officer Developed Markets, Flora Food Group, hovorí: „S veľkou hrdosťou prinášame našu novú kampaň Skip the Cow s ikonickým Gordonom Ramsaym. Táto kampaň predstavuje odvážny krok vpred pri prezentácii neuveriteľnej všestrannosti a chuti produktov Flora na varenie a pečenie. Gordonova vášeň pre výnimočné jedlo sa dokonale zhoduje s naším záväzkom inovovať a ponúkať udržateľné alternatívy bez mlieka, ktoré neuberajú na chuti ani výkone. A ak si Gordon Ramsay myslí, že je to dobré, kto sme my, aby sme nesúhlasili?“
Slovenskí spotrebitelia budú môcť vidieť spoluprácu s Gordonom Ramsaym v televízii, v digitále ako aj v obchodoch od 10. februára.
Flora Food Group je popredným výrobcom rastlinných margarínov a významným hráčom na globálnom potravinovom trhu. Stojí za ikonickými značkami, ako sú Flora, Rama, Perla a Hera. Jej história sa začala v roku 1871, keď získala ochrannú známku na rastlinné potraviny od tvorcu margarínu, Hippolyta Mège-Mourièsa. V roku 1930 sa spoločnosť stala známou ako Unilever. V lete 2018 Unilever predal svoju margarínovú divíziu investičnej firme KKR, ktorá túto divíziu pretransformovala na spoločnosť Flora Food Group. Tá dnes, pri zachovaní pôvodných hodnôt, pôsobí v 95 krajinách sveta a zamestnáva 3 500 ľudí. Flora Food Group sa zaviazala podporovať zdravé stravovanie, udržateľnosť našej planéty a používanie prírodných surovín. Viac informácií: www. Flora Food Group.com
Zdroj a foto: Flora Food Group