Aupark Bratislava: Zelená fasáda, nové značky a WAU DAYS

Place, Present 27.09 2024

Nákupné centrum Aupark Bratislava sa chystá na veľkolepú premenu. S blížiacim sa otvorením novej časti centra, ktorého dominantou bude unikátna zelená fasáda, sa môžete tešiť na čerstvé značky, nový koncept kampaní a veľkolepé nákupy pod názvom WAU DAYS.

 

Aupark: Tie najobľúbenejšie značky pod jednou strechou

Zelená fasáda bude spojením moderného dizajnu a udržateľnosti. Navyše bude najväčšou svojho druhu na Slovensku. Táto inovatívna realizácia prinesie nielen estetickú hodnotu. Podporí tiež udržateľnosť a biodiverzitu v srdci Bratislavy. Zelená fasáda zlepší kvalitu vzduchu, ochladí okolie a prinesie prírodné prostredie priamo do mesta.

V septembri si pre zákazníkov pripravil Aupark otvorenie novej modernej lekárne Dr.Max, v ktorej okrem potrebných liekov nájdu návštevníci výživové doplnky či široký výber produktov rôznych kozmetických značiek.

S príchodom novej časti Auparku otvoria svoje brány v októbri aj obľúbené značky v ešte väčšom a lepšom formáte. Zara, H&M a Reserved ponúknu väčší sortiment a najnovšie trendy z módneho sveta. Pre nadšencov filmového sveta Cinema City počas plnej prevádzky vynovuje svoje kinosály, aby už v októbri zabezpečilo návštevníkom ešte plnohodnotnejší zážitok z filmových príbehov.

Nová éra nakupovania a zážitkov

Už september naznačil prichádzajúce zmeny a Bratislavčanov v uliciach zastihla tajomná teasignová kampaň UNBOXING. Nová komunikačná kampaň Auparku odkazuje na novú éru nákupov a rebranding tradičného jesenného a veľmi obľúbeného nákupného formátu.

Október tak bude v Auparku patriť tento rok konceptu WAU DAYS, ktorý prinesie štýlové nakupovanie v kombinácii so zážitkami. Tento veľkolepý projekt obohatí úplne nová vizuálna identita, v rámci ktorej budú čoskoro odhalené aj svieže vizuály kampane, ktoré vznikli v ateliéri Svetlík. Za dokonalou vizuálnou podobou oboch kampaní, UNBOXING aj WAU DAYS, stojí uznávaný český fotograf Lukáš Dvořák, ktorého práca sa objavila v najprestížnejších módnych magazínoch ako Harper’s Bazaar, Vanity Fair, či Cosmopolitan.

Hlavnými hviezdami nových kampaní sú štyri výnimočné osobnosti, ktoré prinášajú do Auparku unikátny štýl a charizmu. Na vizuáloch UNBOXING sa už teraz vyníma nielen medzinárodne uznávaná grey hair modelka Milva Spina zo Stalker agency, ktorá má za sebou prestížne kampane pre značky ako Giorgio Armani, Swarowski a H&M, ale aj skúsený model

Aupark rozšíril aj parkovaciu kapacitu

Jakub Zelman, taktiež zo Stalker agency, ktorý sa môže pýšiť účasťou v kampaniach pre značky ako Emporio Armani a Bigotti či mladá modelka Sofia Žiaková, zastupovaná prestížnou agentúrou Elite Model Look. Túto skvelú zostavu už čoskoro doplní aj Kate Svetla, úspešná česká modelka z agentúry Elite Model Look, ktorá sa objavila v kampani pre Calvin Klein Jeans a už od októbra bude hlavnou tvárou kampane WAU DAYS. Ešte pohodlnejšie nakupovanie

Od polovice októbra bude k dispozícii aj nový a modernejší informačný stánok, ktorý poskytne ešte pohodlnejší a príjemnejší zákaznícky servis. Dočasne je umiestnený pri predajni Swarovski, kde je možné otázky a požiadavky vybaviť bez problémov aj počas prerábky.

Pre všetkých, ktorí plánujú návštevu Auparku autom, má nákupné centrum skvelú novinku. Rozšírilo svoju parkovaciu kapacitu o 79 nových parkovacích miest. Tento krok ešte viac uľahčí prístup pre zákazníkov. Teraz budú môcť pohodlnejšie zaparkovať a vychutnať si bezstarostné nakupovanie.

Bratislavský Aupark vstupuje do novej etapy. Informácie o všetkých detailoch a prekvapeniach sa čoskoro objavia na webovej stránke a sociálnych sieťach.

Zdroj a foto: Aupark Bratislava, WOOD & Company