O2 mení po 16 rokoch adresu. Novou centrálou skupiny, ktorú tvoria spoločnosti O2 Slovakia, O2 Business Services, a CETIN Networks, sa stala kancelárska budova na Pribinovej 40 vedľa Eurovea Tower.
Zamestnankyne a zamestnanci O2 sa počas júna presťahovali z Einsteinovej ulice na Pribinovu 40 do úplne nových kancelárskych priestorov. Tie sú prispôsobené agilnému fungovaniu tímov, keďže O2 už rok funguje agilným spôsobom práce, ktorý sa vyznačuje autonómnym riadením projektov v rámci interdisciplinárnych tímov. Išlo o najväčšiu vnútornú premenu za posledné roky, ktorá sa dotkla viac ako 150 kolegýň a kolegov a ovplyvňuje dianie v celej spoločnosti.
„O2 sa za uplynulý rok významne zmenilo. Motorom zmeny bola agilná premena, ktorá bez pochýb prispieva k ešte lepším službám, ktoré ponúkame našim zákazníkom. K tejto vnútornej premene sa dnes pridáva aj zmena kancelárií. Nové priestory sme sa snažili rozvrhnúť tak, aby podnecovali tímovú prácu a prispievali k čo najefektívnejšej spolupráci naprieč všetkými oddeleniami. Som presvedčený, že nové priestory nám zaistia nie len pracovný komfort, ale najmä napomôžu v inšpirácií pre nové myšlienky pri vytváraní tých najlepších služieb pre našich zákazníkov. Mňa osobne veľmi teší, že výhľad na Dunaj si berieme so sebou, tak ako naše firemné hodnoty a kultúru, ktoré sú piliermi produktov a služieb,“ priblížil Igor Tóth, generálny riaditeľ O2.
Srdcom nových priestorov je vonkajšia terasa s výhľadom na Dunaj a petržalskú stranu Bratislavy. Tiež pribudlo vnútorné interiérové schodisko, ktoré prirodzenejšie prepája jednotlivé poschodia s kanceláriami. V priestoroch nechýba posilňovňa, centrálna kuchynka s jedálňou, sprchy či zázemie pre bicykle, keďže firma podporuje alternatívne spôsoby dopravy do práce a zdravý životný štýl zamestnancov. Počas sťahovania O2 darovalo zachovalý nábytok viacerým školám a bratislavskému magistrátu. Rovnako knihy putovali do bratislavskej mestskej knižnice.
„Zákazníci prichádzajú s čoraz náročnejšími požiadavkami a my im chceme včas vyhovieť. Aj preto sme sa ako firma rozhodli prejsť na agilný spôsob práce – najmä kvôli flexibilite, efektivite, lepšej predvídateľnosti a plánovaniu pracovných postupov. Po roku už môžeme vidieť prvé úspešné projekty, ktoré sa pretavili aj do konkrétnych produktov a služieb pre našich zákazníkov, na ktorých príprave sa podieľali celé tímy nanovo vyskladaných špecialistov. Priniesli sme napríklad SIM-ku O2 Junior, ktorá je navrhnutá priamo pre potreby rodičov a ich deti. Zdigitalizovali sme tiež nákup paušálu cez našu aplikáciu, priniesli sme eSIM pre Apple Watch, a tiež sme úspešne rozbehli komerčný predaj optického internetu,“ uviedol Milan Morávek, komerčný riaditeľ v O2.
Jednou z prvých úspešných kampaní v agilnom nastavení bolo darovanie dát počas vlaňajšej vianočnej kampane, kedy O2 darovalo 10 GB a ak ich zákazník poslal svojmu blízkemu či známemu, premenili sa na nekonečné dáta. Taktiež sa vďaka optimalizácii vnútorných procesov podarilo v úvode tohto roka spustiť komerčný predaj optického internetu. Ďalším z úspešných produktov, ktorý O2 predstavilo na jar, je SIM karta O2 Junior. Doteraz totiž nebol na trhu jednoduchý program navrhnutý pre potreby rodičov a ich deti. SIM-ka O2 Junior odstraňuje všetky doterajšie bariéry a výrazne uľahčuje kontrolu rodičov nad spotrebou a neželaným obsahom v mobile svojich detí. Rovnako nová služba O2 Security chráni zákazníkov pred škodlivým obsahom. Od apríla si tiež zákazníci dokážu komfortne kúpiť nový paušál jednoducho aj cez aplikáciu, pretože O2 zdigitalizovalo proces nákupu a aktivácie paušálu.
„Digitalizácia aj naďalej ostáva v O2 priorita, a preto v budúcnosti plánujeme rozširovať digitálne služby o ďalšie novinky, ktoré zákazníkom zjednodušia život. Cieľom O2 je byť najodporúčanejším parťákom pre digitálne služby,“ dodáva Morávek.
O2 aktuálne ponúka zákazníkom už tretiu generáciu O2 Paušálu, ktorá sa vyznačuje jednoduchosťou ponuky, novátorským prístupom k doplnkovým službám a atraktívnym obsahom. O2 ponúka ako prvý a jediný operátor najžiadanejšiu streamovaciu platformu Netflix v cene vybraného paušálu. Veľkej obľube sa tiež teší služba Cashback, ktorá zákazníkom s neobmedzeným paušálom vracia peniaze za nevyužité dáta – a vďaka tomu zákazník nemusí mať zlý pocit, že mu zbytočne prepadli.
Zdroj: O2