Coca-Cola je najnovšie v litrovej sklenenej fľaši

Milovníci obľúbeného čierneho bublinkového nápoja majú ďalší dôvod na radosť. Vo vybraných predajniach na Slovensku je najnovšie dostupná Coca-Cola v jednolitrovej sklenenej fľaši. Novinka je limitovaná len na predvianočné obdobie a predáva sa ako samostatne, tak aj v prepravke so 6 alebo 12 fľašami. Sklenená fľaša aj prepravka sú zálohované, vrátiť ich je možné v mieste predaja.

 

 

Novinkou pred koncom roka v portfóliu nápojárskej spoločnosti je litrová Coca-Cola v sklenenej fľaši. Doteraz bola Coca-Cola v skle dostupná iba v objeme 0,2 a 0,33 litra, a to iba pre segment Horeca. Novo si budú môcť zákazníci po obmedzenú dobu zaobstarať 1-litrové balenie v skle v bežnej predajnej sieti. Na Slovensku je novinka dostupná prostredníctvom maloobchodného reťazca Tesco. „Veríme, že naši spotrebitelia uvítajú rozšírenie portfólia vratných a opakovane použiteľných obalov a hoci aj na obmedzený čas si doprajú svoj obľúbený nápoj zo sklenenej fľaše. Na vianočnom stole sa určite bude vynímať. V tejto chvíli bude v tomto type obalu dostupná Coca-Cola original,“ hovorí Michal Dyttert, riaditeľ komunikácie a udržateľnosti spoločnosti Coca-Cola HBC pre ČR a SR.

Nová fľaša má kovové viečko so skrutkovateľným uzáverom. Fľaša je vratná a zálohovaná za 13 centov. Záloha sa bude vzťahovať aj na prepravku, za celú prepravku 12 fliaš bude záloha 1,66 EUR. Prepravku je však možné aj rozdeliť na dve samostatné prepravky, v tom prípade bude záloha 83 centov.

1L CC RGB (5) (002)

„Podporujeme každého dodávateľa, ktorý spoločne s Tescom dokáže priniesť inovácie do nakupovania, a vždy hľadáme efektívne spôsoby, ako zákazníkom ponúknuť niečo nové. Ideálne ešte s pozitívnym dopadom na životné prostredie. Vratné fľaše Coca-Cola vítame a očakávame, že si ich obľúbia aj naši zákazníci, ktorí sú na ne doteraz zvyknutí z reštaurácií. Takže si aj doma môžu dopriať túto vylepšenú skúsenosť a navyše im pri ďalšom nákupe vratné fľaše zase pohodlne odvezieme,” vysvetľuje Erik Šiatkovský, komerčný riaditeľ Tesca na Slovensku.

V priebehu prvej polovice tohto roka už spoločnosť Coca-Cola zaviedla neodnímateľné uzávery v rámci celého svojho portfólia nápojov v Česku a na Slovensku. V minulom roku uviedla na trh tzv. Keelclip, držiak na plechovky z kartónového papiera, ktorý nahradil klasickú zmršťovaciu fóliu. Ide o čiastkové kroky v ambicióznej environmentálnej stratégii spoločnosti Coca-Cola „World Without Waste“. Do roku 2025 plánuje v krajinách Európskej únie zvýšiť pomer recyklovaného PETu vo svojich fľašiach až na 50 %. Do roku 2030 chce spoločnosť vytriediť a zrecyklovať rovnaké množstvo nápojových obalov, aké uvedie na trh. Do roku 2040 plánuje mať Coca-Cola uhlíkovo neutrálne podnikanie v celom svojom hodnotovom reťazci.

Zdroj: Coca-Cola