Obľúbený Tchibo Môj diár má na rok 2024 nové farby aj upravené stránky

Aj tento rok má  Tchibo nachystaný obľúbený interaktívny diár, tentokrát v úplne novej podobe. Môj diár 2024 opäť reaguje na podnety zákazníkov, a preto ho po prvýkrát prináša v troch farebných variantoch: v pastelovo ružovej, béžovej aj modrej.

 

 

Vylepšenia na základe reálnych požiadaviek

Diár na budúci rok skrýva aj prekvapenia, pretože Tchibo už tradične robí všetky vylepšenia na základe podnetov od zákazníčok a zákazníkov – v tomto prípade od majiteliek a majiteľov diárov Môj diár. Úpravou prešli stránky venované kreativite, kresbám či veľkým samolepkám. Nechýbajú obľúbené zľavové kupóny do kamenných predajní Tchibo a špeciálne webové stránky www.tchibo.sk/diar, ktoré budú spustené v priebehu novembra a kde zákazníci nájdu extra podklady na stiahnutie zadarmo, ako aj možnosti personalizácie.

Diár Tchibo uľahčuje plánovanie, ale predovšetkým je vtipný, plný zaujímavých tipov, podnetov a informácií. Vďaka nemu si zákazníci Tchibo pripravia napríklad letné koktaily alebo adventné delikatesy. Zároveň prestavuje pekný darček, ktorým môžu obdarovať svojich blízkych.

tchibo

Pôvodne český koncept si okamžite získal obľubu aj u slovenských zákazníkov.  Potom diár prekročil ďalšie hranice a dnes už je veľmi žiadaný i v Poľsku, Maďarsku a tento rok po prvýkrát mieri aj do Turecka.

Najviditeľnejšia zmena

Kabelkové rozmery diára 12 x 18 cm zostávajú nezmenené, rovnako aj tvrdý papier, z ktorého je Môj diár vyrobený. Vnútri je opäť praktické papierové úložné vrecúško a záložka. Môj diár na rok 2024 je tu však prvýkrát v až troch farbách – pastelovo ružovej, béžovej a modrej, ozdobený zlatými kávovými zrnkami. Nový diár Tchibo je možné už teraz zakúpiť v sieti obchodov Tchibo a na e-shope tchibo.sk, navyše s TchiboCard za výhodnejšiu cenu.

Užitočné informácie o spoločnosti Tchibo

Tchibo patrí k najväčším výrobcom kávy na svete a je vedúcou firmou na trhu praženej kávy na mnohých európskych trhoch. Tchibo je rovnako jedným z najväčších medzinárodne pôsobiacich maloobchodných predajcov. Jedinečný obchodný model spoločnosti Tchibo prepája kávovú expertízu a týždenne nové tematické kolekcie spotrebného tovaru. Svoje výrobky ponúka Tchibo prostredníctvom viackanálového distribučného systému, ktorý tvorí sieť kamenných predajní Tchibo, internetový obchod www.tchibo.sk a sieť predajných miest vo vybraných predajniach obchodných reťazcov. Spoločnosť bola založená v roku 1949 v nemeckom Hamburgu, kde má svoje ústredie.

V Slovenskej republike pôsobí prostredníctvom TCHIBO SLOVENSKO spol. s r.o. od roku 1991 v segmente praženej a instantnej kávy pod známymi značkami Tchibo, Eduscho a Davidoff Café. Od roku 2008 rozvíja TCHIBO SLOVENSKO na slovenskom trhu obchodnú činnosť zameranú na predaj spotrebného tovaru Tchibo. Každý týždeň je uvedená do predaja nová kolekcia asi 30 výrobkov na určitú tému vo výbornom pomere ceny a kvality. Témy sa v priebehu roka striedajú a postupne zahŕňajú všetky oblasti: od kuchyne cez módu, šport, elektroniku, hračky, šperky až po záhradu. Kolekcie sú limitované a predávajú sa vždy výlučne do vypredania zásob alebo obmedzenú dobu. Popri týchto týždenne nových limitovaných kolekciách ponúka Tchibo aj dizajnovú kolekciu výrobkov na pôžitok z kávy, ktorá je súčasťou stálej ponuky siete obchodov Tchibo. Tchibo nezabúda ani na milovníkov domácej kvalitnej kávy – s domácim kapsulovým kávovarom Cafissimo alebo plnoautomatickým kávovarom na zrnkovú kávu Esperto si svoju obľúbenú šálku kávy môžete dopriať v pohodlí domova rýchlo, ľahko a profesionálne.

Spoločnosť Tchibo podniká zodpovedne. Dlhodobo sa angažuje v mnohých projektoch zameraných na trvalo udržateľnú produkciu kávy, bavlny či dreva a zaistenie zodpovedajúcich pracovných a životných podmienok malopestovateľov a pracovníkov v továrňach. Aktívne pomáha riešiť otázky ako globálne otepľovanie, ohľaduplné hospodárenie s vodou, pôdou, energiami a zdrojmi, zaobchádzanie s odpadom či zachovanie biodiverzity. Zapája sa do činnosti mnohých miestnych komunít.

Zdroj a foto: Tchibo