Spoločnosť HEINEKEN Slovensko predstavuje vylepšenú intuitívnu e-commerce platformu EAZLE. Zákazníci ju doteraz poznali pod názvom Partner Heineken. Jej cieľom je poskytnúť majiteľom prevádzok, distribútorom či veľkoobchodníkom najlepšie ponuky, odmeny a promo akcie prispôsobené ich podnikaniu, pričom objednávanie bude jednoduchšie a efektívnejšie ako kedykoľvek predtým. Heineken Slovensko sa týmto radí k lídrom v digitálnych riešeniach pre svojich zákazníkov.
Digitálna platforma EAZLE poskytuje presné informácie o produktoch a službách. Zákazníci si môžu skontrolovať informácie o skladových zásobách a v prípade, že tovar nie je na sklade, môžu požiadať o naskladnenie. Rozvinuté integrácie zabezpečujú online služby ako úpravu objednávky aj po odoslaní, možnosť stiahnuť si faktúry, či individuálne a personalizované zobrazenie cien. Zákazníci môžu tiež sledovať údaje, ktoré ich zaujímajú, ako napríklad závozné dni alebo výšku kreditu. To všetko urýchľuje nákupný proces a pomáha pri depapierizácii, čo je zároveň v súlade so stratégiou udržateľnosti Heineken Slovensko.
„Keďže Heineken Slovensko predáva okrem piva aj iné kategórie produktov bolo potrebné komplexne zjednodušiť proces objednávania tak, aby sme vyšli zákazníkom čo najviac v ústrety. Cez EAZLE si tak môžu vytvoriť vlastné nákupné zoznamy. Prepojenie objednávok sťahuje ich históriu, cez ktorú si vedia zopakovať predchádzajúce objednávky. Najviac využívanou je funkcionalita – „obľúbené produkty“, v rámci ktorej sa zákazníkom zobrazujú produkty podľa ich nákupných preferencií, čo výrazne znižuje priemerný čas odoslania objednávky,“ uvádza Ladislav Ryboš, E-commerce manažér Heineken Slovensko.
Slovenskí zákazníci platformu pod doterajším názvom Partner HEINEKEN využívajú už piaty rok. Mesačne cez ňu prejde priemerne 9 100 objednávok, najčastejšie v hodnote okolo 350 €, no hodnota nákupu sa vie vyšplhať aj na 35 000 €. Priemerná hodnota objednávky je cez online predaj spravidla vyššia, keďže online kampane sú rýchlejšie a môžu byť cielené na veľké množstvo zákazníkov naraz. Zmeny sa budú týkať 65 % prevádzok, ktoré využívajú online platformu na Slovensku, čo znamená približne 3000 prevádzok. Po úspešnom zavedení EAZLE by mali zákazníci tráviť menej času administratívou a viac času tým, čo robia najlepšie – službou spotrebiteľom a rozvojom podnikania.
„V súčasnosti sa sústreďujeme na zmenu nášho tradičného modelu predaja a digitálnu transformáciu. Rýchlosť, efektivita a jednoduchosť sú nevyhnutné pre úspech prevádzok všetkých typov a veľkostí. Preto sme sa zamerali na zefektívnenie našich e-business platforiem a vytvorili sme jednu platformu s intuitívnym rozhraním, na ktoré sa zákazníci môžu rýchlo a jednoducho pripojiť. Naši zákazníci tak budú mať prístup k najnovším inováciám a trendom v oblasti online objednávania alebo riadenia svojej prevádzky,“ dodáva Ladislav Ryboš.
Moderná platforma EAZLE vytvára pôdu pre udržateľný rast a odolnosť v neustále sa vyvíjajúcom digitálnom prostredí. V budúcnosti sa zákazníci môžu tešiť na nové funkcie a príležitosti spolupráce, ako aj na viac personalizované ponuky, či akcie. O akýchkoľvek zmenách bude HEINEKEN Slovensko zákazníkov včas informovať a poskytovať im podporu počas celého procesu.
Zdroj a foto: www.eazle.sk