Dobrá správa, nová káva – Eduscho

Spoločnosť Tchibo rozširuje kávové portfólio značky Eduscho. Zaujať chce novými variantmi, dizajnom spojeným s hravosťou a cenou. Eduscho ako medzinárodná značka pôvodom z Nemecka s takmer 100-ročnou tradíciou, roky etablovaná na Slovensku, teraz prináša portfólio nových šiestich druhov káv – dvoch zrnkových, dvoch mletých a dvoch instantných.

 

Nové kávy Eduscho majú ambíciu nadviazať na úspech značky na slovenskom trhu, kde je Eduscho aktuálne dvojkou v segmente praženej kávy. Chuťové profily nových káv sú pripravené tak, aby vyhovovali preferenciám slovenského zákazníka, preto Eduscho prináša vyvážené zmesi zŕn Robusta a Arabica, respektíve iba zmesi zŕn Robusta.

„Eduscho je s 99-ročnou históriou jednou z najstarších značiek v odvetví rýchloobrátkového tovaru. V roku 1924 otvoril mladý podnikateľ Eduard Schopf v brémskom prístave pražiareň na kávu a pomenoval ju podľa svojho mena Eduscho. Značka je súčasťou kávovej ponuky Tchibo na Slovensku od roku 1997. Teraz sme od základu prepracovali jej pozicioning, produktové portfólio, dizajn obalov aj komunikáciu tak, aby to lepšie zodpovedalo vkusu moderných spotrebiteľov a aby oslovovala aj mladšiu cieľovú skupinu,” hovorí Zuzana Žambochová, senior brand manažérka Tchibo Slovensko a dodáva: „Eduscho je jednoducho dobrá káva za férovú cenu, káva s osvedčenou kvalitou, ktorá má zároveň baviť a prinášať radosť do života. Značka sa nestavia do pozície znalca, ale do úlohy priateľa tak, aby sa v nej zákazník dobre vyznal a už podľa obalu ľahko našiel svoj obľúbený chuťový profil aj spôsob prípravy.”

Nové portfólio značky Eduscho na slovenskom trhu:

Zrnková káva

Espresso Intenso – Intensive: Kávové zrná sú pražené podľa talianskeho vzoru do tmavšej farby pre intenzívnu a výraznú chuť. Káva je ideálna pre prípravu espressa alebo mliečnych špecialít ako cappuccino alebo latte macchiato.

Caffè Créma – Strong: Kávové zrná sú stredne pražené pre zintenzívnenie arómy kávy typu caffè crema.

Mletá káva

Classic Coffee – Traditional: Aromatické kávové zrná intenzívnej chuti pre charakteristický kávový zážitok. Káva je ideálna pre všetky typy prípravy ako je zalievaná káva „turek“, filtrovaná káva, french press alebo káva pripravená v mocca kanvičke.

Classic Coffee – Strong: Káva pre všetkých milovníkov výraznej a extra silnej chuti. Je ideálna pre všetky typy prípravy ako je zalievaná káva „turek“, filtrovaná káva, french press alebo káva pripravená v mocca kanvičke.

Classic Coffee – Aroma Classic: Káva pre intenzívnu arómu a silnú chuť.
Káva je ideálna pre všetky typy prípravy ako je zalievaná káva „turek“, filtrovaná káva, french press alebo káva pripravená v mocca kanvičke.

Classic Coffee – Mocca Grande: Káva lahodnej plnej chuti a jemnej arómy. Je ideálna pre všetky typy prípravy ako je zalievaná káva „turek“, filtrovaná káva, french press alebo káva pripravená v mocca kanvičke.

Instantná káva

Instant Classic: Káva bohatej chuti a stredne silnej intenzity. Predstavuje vhodnú voľbu pre dnešnú zrýchlenú dobu.

Instant Crema: Káva plnej chuti a silnejšej intenzity s perfektnou krémovou penou.

Komunikácia a podpora v rámci znovuuvedenia na trh

Káva Eduscho sa na slovenskom trhu profiluje ako inovatívna a zrozumiteľná značka, ktorá ponúka dobrú kávu za férovú cenu. Stavia na odvážnom a originálnom komunikačnom prístupe, ktorý je v kategórii kávy jedinečný. Táto komunikačná linka prechádza celým mediálnym mixom –  od klasických reklamných formátov cez ochutnávky, špeciálne umiestnenia v obchodoch, on-line prezentácie, PR až po aktivity na sociálnych sieťach s cieľom dlhodobo ukotviť u našich spotrebiteľov kľúčové zdelenia značky. Voice over pre kampaň nahovoril známy slovenský muzikant a zabávač Marián Čekovský.

Zdroj: Tchibo, Eduscho