Na najväčšom slovenskom elektro evente FAST DAY predstavilo PLANEO nové logo

Takmer deväťdesiat značiek predstavilo na 15. ročníku najväčšej slovenskej výstavy elektroniky a domácich spotrebičov FAST DAY aktuálne novinky a najnovšie technológie sortimentu spotrebnej elektroniky, veľkej a malej bielej techniky, kancelárskej techniky, náradia a záhradkárskej techniky. PLANEO Elektro zároveň odhalilo svoje nové logo.

 

 

V areáli zvolenského hotela Tenis sa v októbri uskutočnil už 15. ročník najväčšej slovenskej výstavy elektroniky a domácich spotrebičov FAST DAY. Takmer 90 značiek predstavilo novinky a najnovšie technológie sortimentu spotrebnej elektroniky, veľkej a malej bielej techniky, kancelárskej techniky, náradia a záhradkárskej techniky. PLANEO Elektro zároveň odhalilo nové logo.

planeo logo (002)

Nové logo PLANEO na FAST DAY predstavili (zľava) Peter Benický, Juraj Nedeliak a Peter Matuška.
Foto: Zuzana Dudášová

„V stánkoch na ploche 2750 m2 sa predstavili nielen naše vlastné značky Sencor, Philco, Yenkee, Fieldmann, či Lamart, ale aj ďalší veľkí hráči na trhu s elektronikou a domácimi spotrebičmi, ako napríklad Samsung, Sage, SodaStream, Lenovo, Beko, TCL a mnoho ďalších,“ hovorí obchodný riaditeľ spoločnosti FAST PLUS Juraj Nedeliak. Na výstave sa tak mohli predajcovia a veľkoodberatelia prvýkrát stretnúť s tovarom, ktorý ešte len príde na trh a zároveň mali možnosť sa aj prakticky oboznámiť s funkciami noviniek, ako aj výrobkov, ktoré už sú na pultoch.

V centre záujmu sú ekonomické a ekologické spotrebiče

Počas troch dní privítala výstava FAST DAY 110 odberateľov, ktorí si tu vybrali, čím oslovia svojich zákazníkov. „Veľký záujem bol napríklad o bezzápachový kuchynský elektrický kompostér FoodCycler, najfarebnejšie kuchynské spotrebiče Sencor, televízor s uhlopriečkou 98‘‘ TCL za dostupnú cenu, zaujala aj značka Yenkee. Všeobecne je zvýšený záujem najmä o veľkú bielu techniku, keďže nové spotrebiče sú energeticky menej náročné ako staré modely, ďalej o smart technológie ako žiarovky či zásuvky, aj o aku program. Pozornosť si stále udržiavajú aj ekologicky šetrné produkty ako elektrokolobežky Sencor, či už spomínaný interiérový kompostér,“ približuje Nedeliak niektoré zaujímavé položky, s ktorými sa zákazníci môžu stretnúť už teraz, no najmä v predvianočnom období.

FoodCycler_ (002)

Mimoriadnu pozornosť vzbudil kuchynský kompostér FoodCycler od Sage. Foto: Patrik Muszka

Nové logo s úsmevom

Nepochybne najväčšou novinkou bolo nové logo a claim siete elektropredajní PLANEO Elektro. „Evolučný redizajn sa svojou sviežosťou a hravosťou prihovára aj mladšej cieľovej skupine a zároveň zostáva jednoznačným aj pre našich verných zákazníkov,“ vysvetľuje marketingový riaditeľ FAST PLUS Martin Siblík. Odkaz nového vizuálu podčiarkuje aj claim „S úsmevom pre všetkých“.

Predajne PLANEO s novým logom (002)

PLANEO Elektro má nové, sviežejšie logo. Foto: Lenka Májeková

„Úsmev je vo všeobecnosti vyjadrením spokojnosti a o tú nám v PLANEO ide predovšetkým. Týmto smerom sa bude uberať aj náš ďalší komunikačný koncept v spolupráci s PR agentúrou 10/10 Communications,“ dodáva Martin Siblík. Prvou predajňou s novým logom je práve v októbri otvorená už 54. predajňa PLANEO Elektro v Štúrove.

Zdroj: PLANEO Elektro