Profitujte z boomu online trhovísk s Kaufland Global Marketplace!

Po úspešnom zavedení nemeckého online trhoviska Kaufland.de spúšťa spoločnosť Kaufland v roku 2023 nové online trhoviská: Kaufland.sk na Slovensku a Kaufland.cz v Česku. Tento vývoj odráža silný rast európskeho elektronického obchodu, kde zohráva tento druh služieb už teraz centrálnu rolu. Pomocou služby Kaufland Global Marketplace môžu online predajcovia v budúcnosti ponúkať svoj tovar na všetkých Kaufland online trhoviskách, a to len s jednou registráciou.

 

Význam online trhovísk v e-commerce

V roku 2020 bolo vygenerovaných prostredníctvom online trhovísk približne 115 miliárd eur, čo predstavuje 58 % celkového obratu, a ich podiel neustále narastá.* Predajcom, dodávateľom značiek a distribútorom, ktorí doteraz ponúkali svoj tovar len offline, sa tak vďaka tomu otvára veľký potenciál na generovanie ďalšieho predaja online – a to bez toho, aby museli vynakladať úsilie, čas, peniaze a know-how na zriadenie a udržiavanie vlastného e-shopu. V neposlednom rade sú online trhoviská ďalším lukratívnym predajným kanálom aj pre skúsených online hráčov.

Online trhoviská spoločnosti Kaufland ponúkajú predajcom jednoduchý vstup do sveta online predaja alebo možnosť jeho rozšírenia o ďalšie zdroje príjmov. Vôbec pritom nezáleží na tom, do ktorej kategórie patria ponúkané produkty: Na Kaufland online trhoviskách môžu predajcovia ponúkať takmer čokoľvek. Obrovskou výhodou je hlavne vysoké povedomie o značke Kaufland, ktoré zaručuje zvýšenú viditeľnosť a široký dosah ponuky. Pripojením na online trhovisko využívajú predajcovia a distribútori existujúcu technickú infraštruktúru, avšak napríklad určovanie cien a dodacích dôb svojich ponúk majú vo vlastných rukách. Aby mohli optimálne prezentovať svoju vlastnú značku a získať dôveru zákazníkov, majú tiež možnosť uvádzať a spravovať podrobné údaje o svojich produktoch.

Kaufland Global Marketplace: Jedna infraštruktúra – tri online trhoviská

Všetky online trhoviská spoločnosti Kaufland sú riadené jednou technológiou: Vďaka nej môžu predajcovia spravovať svoje údaje o produktoch, ponuky a nastavenia na všetkých portáloch centrálne z jedného systému. Predajcovia, ktorí ponúkajú svoj tovar už teraz na Kaufland.de, sa v roku 2023 veľmi ľahko zorientujú aj na nových online trhoviskách.

Kaufland.de je jedným z najrýchlejšie rozrastajúcich sa online trhovísk v Nemecku. Zákazníci si môžu vybrať z 40 miliónov produktov v 5 000 kategóriách, vrátane napríklad elektroniky, športových potrieb či náradia. V súčasnosti je na online trhovisku aktívnych približne 8 000 predajcov.

Prehľad výhod pre predajcov na online trhoviskách spoločnosti Kaufland

image002

Už teraz je možné sa zaregistrovať na nové online trhoviská na Slovensku a v Česku: Počas prvých šiestich mesiacov po spustení predaja na stránkach Kaufland.sk a Kaufland.cz ponúkajú predajcovia svoj tovar bezplatne – t. j. neplatia základný mesačný poplatok ani províziu z predaja. Okrem toho získajú špeciálny kredit na reklamu.

Nepremeškajte atraktívnu early bird ponuku!

Kód kupónu: Instoreslovakia07

Vzhľadom na neutíchajúci nárast významu online trhovísk v e-commerce odporúčame, aby online predajcovia využili túto príležitosť už teraz a v spolupráci s Kaufland Global Marketplace získali predajom na Kaufland.sk a Kaufland.cz milióny nových zákazníkov.

*Zdroj: https://www.e-commerce-magazin.de/online-marktplaetze-umsatz-in-cross-border-handel-steigt-auf-ueber-115-milliarden-euro/