Potravinárska spoločnosť Mondelēz International uvedie v januári 2022 na český a slovenský trh novú, šiestu stálu príchuť oblátok značky Fidorka. Tradičná okrúhla oblátka bude mať kakaovú náplň v mliečnej čokoláde a rozšíri základné portfólio značky. Zákazníci ju nájdu v regáloch obchodov v pútavom ružovom obale.
Tradičná okrúhla oblátka zaliata v čokoláde sa v továrni v Opave vyrába od tridsiatych rokov minulého storočia. Pôvodne sa volala Tartalletes, neskôr Capri. Názov Fidorka nesie od päťdesiatych rokov minulého storočia na počesť pekárskej rodiny Fiedorovcov, ktorá v Opave v roku 1840 založila tradíciu pečenia sušienok a oblátok. Nová Fidorka so žiadanou kakaovou náplňou v atraktívnom ružovom obale tak doplní základný produktový rad piatich výrobkov.
Nový dizajn dostane aj logo a obal Fidorky. Zmení sa aj pri všetkých piatich existujúcich príchutiach: horkej s orieškovou náplňou, mliečnej s kokosovou náplňou, mliečnej s orieškovou náplňou, horkej s čokoládovou náplňou a bielej s čokoládovou náplňou. „Každá príchuť, vrátane novinky s kakaovou náplňou, bude mať po novom tri verzie obalu. Okrem sviežejšej verzie klasického obalu pôjde o obal so šibalským smajlíkom pre lepšiu náladu a medailový obal, ktorým môžu zákazníci odmeniť sami seba, tak aj niekoho ďalšieho,“ uvádza Alena Kratochvílová, brand manažérka značky Fidorka. „Všetky tri dizajny danej príchute budú rôzne namiešané v každom kartóne.“
Nový vzhľad obalov Fidoriek bol pripravený v spolupráci s lokálnou ostravskou agentúrou Kantors Creative Club. Ďalšie dve agentúry zaisťujú marketingovú podporu. Kreatívu má na starosti pražská agentúra Friendly a mediálnu podporu zastrešuje agentúra Wavemaker.
Ročne sa z továrne v Opave dodá do českých a slovenských obchodov viac ako 47 miliónov kusov Fidoriek. Naša Fidorka inšpirovala vznik obdobných produktov, ktoré sa v tunajšej továrni vyrábajú a exportujú do zahraničia pod značkami Cadbury, Milka, Lacta, Freia či Marabou.
Zdroj: Mondélez