dm dôveruje sile prírody

Present, Product 26.02 2021

V mesiacoch január a február realizuje dm svoju prvú tohtoročnú kampaň, tentoraz s headlinom Dôverujem sile prírody. Jej hlavným zámerom je prostredníctvom 28 bylín odkomunikovať výrobky s ich obsahom, ktorých silu si môžu zákazníci naplno vychutnať aj v produktoch z dm. Vizuálnú aj obsahovú stránku kampane zastrešili koncernové agentúry dm Rakúsko Retale marketing und werbegesellschaft a Movea marketing, ktoré pripravuju kampane nielen pre materskú, ale aj pre všetky jej dcérske spoločnosti.

 

 

Hlavným cieľom tejto kampane je poukázať na rôznorodosť sortimentu dm, ako aj fakt, že mnohé výrobky predávané v dm obsahujú práve výťažky z bylín. dm totiž už dlhé roky ponúka svojim zákazníkom okrem klasickej kozmetiky aj výrobky ohľaduplné k životnému prostrediu a z roka na rok viac a viac spolupracuje s lokálnymi výrobcami kozmetiky. Vďaka tomu sú jej predajne zaplnené slovenskými značkami, prírodnými výrobkami a výrobkami ohľaduplnými k životnému prostrediu.

„Jednou z historických múdrostí našich starých materí je aj myšlienka, že pomoc máme hľadať v prírode. My v dm sme presvedčení, že je nevyhnutné sa k tejto myšlienke vrátiť a spojiť sa s ňou čo najviac. Byliny, ktoré máme často na dosah ruky, sa o nás dokážu postarať a mnohokrát nám aj pomôcť. Ich zožky sú však využiteľné nielen pri starostlivosti o telo a pleť, ale aj v kuchyni či pri čistení domácnosti. Preto sme sa rozhodli postaviť komunikáciu v úvodnej kampani tohto roka práve na liečivej sile prírody a veríme, že aj vďaka nej sa čoraz viac ľudí spojí s poznaním o obrovskom bohatstve a sile ukrytých v našej prírode,“ povedala Janka Poláčková, prokuristka spoločnosti dm drogerie markt.

28 bylín v kampani

Na primárnu komunikáciu bolo z 28 „kampaňových“ bylín zvolených osem hlavných, z ktorých každá má svoj headline a sú komunikované postupne, v priebehu 8 týždňov. Kampaň je komunikovaná prostredníctvom e-shopu, sociálnych sietí, marketingovou podporou v online prostredí, printovou podporou, citylightmi a cez filiálky, kde si môžu zákazníci nájsť skrátenú verziu brožúry s ôsmimi vybranými bylinami. Na webe sa nachádza jej rozšírená verzia, v ktorej si zákazníci nájdu aj ďalšie tipy a triky, ako tieto byliny využiť v domácnosti.

  1.  Harmanček vonia a rozmaznáva – „Chcem čo najskôr ulahodiť mojej napnutej pokožke.“
  2.  Levanduľa pre chvíle uvoľnenia – „Ako nájdem svoju pohodu?“
  3.  Mäta jednoducho osviežuje – „Zišlo by sa mi malé nakopnutie…“
  4.  Nechtík ošetruje  – „Ako môžem dopriať mojej pokožke niečo príjemné?“
  5.  Rakytník pre upokojujúci zážitok z vône – „Chcem sa o seba postarať – od hlavy až po päty.“
  6.  Rozmarín povzbudzuje výnimočnou vôňou – “Milujem tie malé zelené zázraky z prírody.”
  7.  Zázvor prebúdza a zahrieva – „Ako zvládnem chladnú zimu?“
  8.  Šípky rozmaznávajú chuťové bunky – „Chcem sa cítiť fit – aj naďalej.“

Link na brožúru: www.mojadm.sk/inspiracia-a-poradenstvo/bylinky

Poradenské dni v dm

Pôvodne boli v priebehu mesiaca február plánované vo filiálkach dm aj tzv. poradenské dni, v rámci ktorých mali byť pri poradenských stolíkoch dostupní spolupracovníci z  filiálok dm a mali zákazníkom produkty aktívne ponúkať a rozprávať sa s nimi na tému bylín. No vzhľadom na aktuálnu situáciu je táto aktivita realizovaná len v obmedzenej forme, a to vystavením produktov na propagačnom stolíku alebo v POS regáli. V prípade záujmu však zákazníkovi budú informácie poskytnuté, ak sa opýta.

Nielen externe, ale aj interne

Táto kampaň bola realizovaná nielen externe, ale aj interne, smerom k spolupracovníkom dm. Boli pre nich pripravené a stále aj sú organizované webináre na témy týkajúce sa byliniek a rastlín. Tie sú prednášané internými špecialistami – drogeristami, ktorí sa v dm venujú o. i. aj vzdelávaniu spolupracovníkov. Takisto bol pre nich vytvorený na túto tému digitálny kurz, v rámci ktorého sa jej môžu venovať hlbšie. V kurze sú obsiahnuté všetky informácie, prečo zbierame bylinky, čím sú charakteristické jednotlivé časti rastlín, ako ich spracúvame, na čo sú užitočné, a obsahuje aj odkazy na ďalšiu vzdelávaciu literatúru. Prostredníctvom kvízov, ktoré sa nachádzajú v jeho záverečnej časti, sa zároveň účastníci môžu preskúšať v aktuálnych znalostiach v tejto oblasti.

Zdroj a foto: dm drogerie markt