Zmeny v stratégii značky SINSAY

Značka SINSAY, najmladšia z portfólia spoločnosti LPP, vznikla v roku 2013. Od začiatku bola určená najmä mladým dievčatám, ktoré sa neboja experimentovať s módou. Kolekcie reagujú na najnovšie trendy a ponúkajú zákazníčkam v predajniach alebo online obchode presne to, čo hľadajú. Atraktívne ceny robia zo SINSAY skvelú voľbu nielen pre mládež. Značka prevádzkuje v súčasnosti obchody v 15 krajinách, pričom online ponuka je dostupná v 12 krajinách sveta.

 

Od roku 2019 SINSAY významne rozšírila svoju ponuku z modelov pre mladé dievčatá o ponuku pre ženy, deti do 10 rokov, módne bytové doplnky a oblečenie pre mužov. To všetko v štýlovom dizajne pri zachovaní atraktívnych cien. Úplný sortiment je dostupný vo vybraných predajniach SINSAY alebo v e-shope.

Zmena v stratégii SINSAY je pomerne zásadného charakteru a ovplyvňuje všetky aspekty značky. Nielen zloženie tovaru, ale aj požiadavky na veľkosť predajnej plochy, počet zamestnancov, samotné procesy na prevádzke ako je príjem a spracovanie tovaru a samozrejme aj samotné vnútorné usporiadanie predajne a skladu, ktorého usporiadanie musí reflektovať sezónnosť, funkčnosť a manipulovateľnosť.

Rozšírenie sortimentu prinieslo dôležité zmeny na prevádzkach z hľadiska príjmu a spracovania tovaru, rovnako aj v oblasti personalistiky, kde sa ukázal štandardný úväzok ako nepostačujúci. Preto v týchto prevádzkach sú viacej využívané flexibilné úväzky, ako napríklad štvrtinové alebo polovičné, ktoré viac vyhovujú pracovníkom z radov študentov a reflektujú časovú náročnosť a rozloženie jednotlivých pracovných úkonov v priebehu dňa a týždňa.

02

Operácie súvisiace s príjmom a spracovaním tovaru je nutné zvládnuť čo najrýchlejšie, čo kladie vysoké nároky na počet a kvalitu zamestnancov. V súčasnej dobe, keď je núdza o zamestnancov, je zvýšený tlak na ich zabezpečenie, ako aj na management denných procesov prebiehajúcich na prevádzke, aby sa dosiahlo čo najefektívnejšie využitie pracovného času.

Z tohto hľadiska sa ako výhodnejšie ukázalo využitie stabilných pracovníkov s flexibilnými úväzkami, než agentúrnych zamestnancov. Stabilní zamestnanci totiž prechádzajú pravidelnými školeniami a tréningmi, ktoré zvyšujú ich odbornosť a zručnosť.

Šírka sortimentu ovplyvňuje aj samotnú veľkosť prevádzky, pričom nové predajne majú podľa lokality umiestnenia rozlohu od 1000m2 do 2000m2.

Samotné vnútorné usporiadanie prevádzky prešlo zásadnou zmenou smerom k strohejšiemu, ale o to prehľadnejšiemu usporiadaniu jednotlivých oddelení. Na predajni nájdete časti určené na prezentovanie detského tovaru, rozdelené podľa vekových kategórií, sekciu pánskeho oblečenia, bytových doplnkov a samozrejme dámsku časť, v ktorej je veľký priestor venovaný prezentácii obuvi a spodnej bielizne.

Dôležitou zmenou je aj samotné umiestnenie prevádzok. Keďže spoločnosť chce ponúknuť sortiment v štýlovom dizajne a za atraktívne ceny všetkým zákazníkom, nielen obyvateľom veľkých miest s dostupnými obchodnými centrami, rozhodla sa postupne umiestniť svoje prevádzky aj mimo veľkých miest a veľkých obchodných centier.

Už koncom minulého roka sa spoločnosť LPP Slovakia, s.r.o. rozhodla vrátiť do Michaloviec a  otvorila značku SINSAY v Stop Shop.

„Chceme ponúknuť náš sortiment čo najširšiemu počtu zákazníkov, pričom si uvedomujeme, ako znevýhodnené z hľadiska ponuky sú niektoré regióny. Preto sme sa rozhodli ísť aj do oblastí, ktoré sú často opomínané, ako napríklad Rožňava alebo Púchov. Myslíme si, že najmä pre mamičky s deťmi je pohodlnejšie nakupovať vo svojom meste ako cestovať za kvalitným oblečením za rozumné ceny do veľkých miest,“ povedal Patrik Čanecký, konateľ LPP Slovakia, s.r.o. Ako dodáva: „Už prvé výsledky z prevádzky v Michalovciach ukazujú, že naša stratégia je správna a veríme, že zákazníci ocenia šírku ponuky a atraktivitu cien.“

03

Čím sa odlišuje nová ponuka SINSAY?

V súčasnosti nájdete v prevádzkach nového konceptu SINSAY alebo v e-shope kolekciu pre deti s názvom Fox&Bunny, ktorá zahŕňa veľkosti od 56 do 140. Je logicky rozdelená do štyroch línií: kategória Baby boy a Baby girl ponúka širokú škálu bavlnených odevov pre chlapcov a dievčatká do 2 rokov. Kategória Kid boy a Kid girl je určená pre deti vo veku od 2 do 10 rokov a vyznačuje sa rozmanitou estetikou a krásnymi motívmi, ktoré sa skvele hodia do škôlky aj do školy. Modely pre dievčatá zahŕňajú tylové sukne, pohodlné teplákové súpravy s ozdôbkami, vzorované tričká a klasické šaty. Móda pre chlapcov v edícii Fox& Bunny sa vyznačuje pohodlnosťou a funkčnosťou. Nájdete tu teplákové súpravy, šortky a tričká s farebnými potlačami, sloganmi a motívmi dinosaurov.

Kolekcia bytových doplnkov s názvom Cosy Room ponúka jedinečné kúsky na zútulnenie bývania ako lampy zaujímavých tvarov, mäkké huňaté vankúše, nástenné hodiny s viacfarebnými vzormi alebo zrkadlá so zvieracími vzormi. S nimi si môžete prerobiť svoju izbu na kráľovstvo pohodlia a oddychu. Zároveň si tu nájdu výnimočné kúsky aj vyznávači super trendových doplnkov.

Pánske oblečenie v novom koncepte SINSAY sa stalo súčasťou ponuky pred Vianocami roku 2019. Vzhľadom na záujem sa ponuka prehlbuje o voľnočasové kúsky ako sú basic tričká, mikiny a prechodné bundy.

Komplexný sortiment SINSAY je v súčasnosti dostupný len vo vybraných predajniach SINSAY a online na www.sinsay.com.

 

Marketing LPP Slovakia, s.r.o.:

Ing. Martina Vančová

Marketing manager

Martina.vancova@lppsa.com
Tel: 0905 757 510