Program slovenského New Retail Summitu 2020 zverejnený

Blue Events pripravuje v spolupráci so SAMO (Slovenskou alianciou moderného obchodu) a ďalšími partnermi nové vrcholové stretnutie špičiek slovenského maloobchodného a spotrebného trhu, ktoré sa pod značkou New Retail Summit 2020 uskutoční v Bratislave dňa 4. 3. 2020. Súčasťou Summitu je i galavečer s udelením slovenských cien Mastercard Obchodník roka.

 

New Retail Summit 2020 práve zverejnil svoj detailný program, v rámci ktorého predstaví aktuálne trendy európskeho maloobchodu. Súčasne vytvorí dostatočný priestor na diskusiu s kľúčovými hráčmi na slovenskom trhu o tom, ako tieto trendy ovplyvnia situáciu v SR. Na jednom pódiu sa tak vo vzájomnom dialógu stretnú  významní medzinárodní experti a manažéri so svojimi kolegami, aktívnymi na slovenskom trhu.

Vysoko reprezentatívne zastúpenie zahraničných rečníkov

Organizátorom sa na bratislavský New Retail Summit 2020 podarilo pozvať veľmi zaujímavé zahraničné osobnosti.  Za organizátorov zo spoločnosti Blue Events, ktorá pripravila i sesterský pražský Retail Summit 2020, sa k tomu vyjadril Tomáš Krásný:

„Snažíme sa, aby účastníci tejto novej slovenskej konferencie dostali príležitosť získať informácie o globálnych trendoch retailu a jeho inováciách z prvej ruky a v ucelenej podobe. To im umožní ušetriť čas i náklady spojené s obiehaním rôznych komerčných prezentácií a špecializovaných seminárov“.

Kľúčovým rečníkom bude Toby Pickard z londýnskeho IGD (Institute of Grocery Distribution).  Ide o experta, ktorý „novému retailu“ rozumie do hĺbky. Zaoberá sa totiž analýzami trendov, scenármi budúceho vývoja a inováciami. O tom, ako technológie podporujú rozvoj maloobchodu, bude hovoriť Damir Leko z regionálnej centrály spoločnosti Wirecard. Veľmi očakávaným rečníkom je i Coralie Grau, šéfka rozvoja ABOUT YOU, ktorá predstaví unikátny náhľad do stratégie expanzie jedného z najúspešnejších európskych e-shopov.

Čo to znamená pro slovenský maloobchod?

Ťažisko New Retail Summitu 2020 je v detailnej debate o tom, čo to znamená pre Slovensko. K nej nás dovedú kľúčové fakty o stave a perspektívach makroekonomiky a maloobchodného trhu, prezentované expertmi z INESS a Nielsen.  Účastníkov nepochybne zaujme aj veľká panelová diskusia, v ktorej vystúpia najvyšší predstavitelia obchodných zväzov a asociácií Slovenska (teda SAMO – Slovenská aliancia moderného obchodu, ZOSR – Zväz obchodu SR a SAEC – Slovenská asociácia pre elektronický obchod) a výrobcov potravín a ďalšieho spotrebného tovaru (SZZV – Slovenské združenie pre značkové výrobky a Únia potravinárov Slovenska).

K zásadným aspektom rozvoja slovenského maloobchodu sa vo svojich prezentáciách vyjadria top manažéri významných firiem – napríklad TESCO bude vo svojom vystúpení akcentovať udržateľnosť, Lidl digitálne inovácie, Sklizeno inteligentný retail management, Labaš nový typ transparentnej spolupráce s dodávateľmi a DM Drogerie markt sa zameria na duálne vzdelávanie.

Významným motorom vzniku a expanzie „nového retailu“ sú technologické firmy. I tie preto budú v programe zastúpené vysoko reprezentatívne – zaznejú príspevky od spoločností ExTech, Qex, Logio, Wirecard či Yieldigo, ktoré predstavia úspešné príklady implementácie nových nástrojov a riešení v našich podmienkach. Microsoft pre účastníkov pripraví veľmi inšpiratívnu expozíciu predajne budúcnosti (Omnichannel of The Future), ktorá ukáže jednotlivé riešenia vo vzájomnom prepojení.

Nielen odborný program, ale aj spoločenská udalosť

New Retail Summit 2020 je koncipovaný ako „kompaktné“ jednodenné stretnutie s veľmi intenzívnym programom, ktorého súčasťou bude okrem nabitého konferenčného programu i časť venovaná neformálnym stretnutiam a predovšetkým galavečeru s odovzdávaním ocenení slovenským víťazom prestížnej súťaže Mastercard Obchodník roka.

Kedy a kde: 4. 3. 2020 v DoubleTree by Hilton, Bratislava

Kto: Blue Events s podporou SAMO a ďalších asociácií a zväzov

Ako: info a online registrácia na www.newretailsummit.sk