Nábytkárska firma ASKO – NÁBYTOK neustále zlepšuje služby pre zákazníkov, a preto 21. marca spustilo novú službu Click & Collect, inak povedané Klikni a vyzdvihni. Tá umožní objednať si tovar na stránkach spoločnosti pohodlne z domova, a potom si ho vyzdvihnúť na vybranom odbernom mieste, navyše úplne zadarmo. Služba sa vzťahuje na kompletný sortiment na webe spoločnosti. Ďalšou dôležitou výhodou je, že zákazníci môžu mať tovar doma už v deň jeho objednania.
„V rámci zlepšovania služieb sme spustili novú službu Click & Collect, ktorá, ako už názov napovedá, umožní objednať si tovar v našom e-shope, a potom si ho vyzdvihnúť na ktoromkoľvek odbernom mieste, kde je momentálne dostupný,“ vysvetľuje Andrea Štěpánová, marketingová manažérka spoločnosti ASKO – NÁBYTOK, ktorá zdôrazňuje, že spoločnosť touto cestou nasleduje aktuálne trendy. Online nakupovanie je v dnešnej dobe už štandardnou službou a aj spoločnosť ASKO – NÁBYTOK chce svojim zákazníkom tento komfort umožniť a poskytnúť tak ďalší benefit navyše.
Ako nákup funguje v praxi? „Zákazník si na e-shope objedná požadovaný tovar a po vložení do on-line nákupného košíka si zvolí možnosť osobného odberu. Ponuka odberných miest sa automaticky zobrazí podľa skladovej dostupnosti vybraného tovaru. Zákazník môže zaplatiť on-line platobnou kartou alebo cez 24-pay, ale rovnako môže platiť až pri prevzatí tovaru v predajni,“ vysvetľuje Andrea Štěpánová s tým, že objednávku v predajni zarezervujú a klient sa nemusí báť, že by sa produkt medzitým vypredal. „V prípade platby na mieste je tovar rezervovaný 48 hodín od vytvorenia objednávky, pri platbe on-line je nutné vyzdvihnúť si nákup do 10 dní,“ dodáva Andrea Štěpánová a upozorňuje, že služba je navyše pre všetkých zákazníkov zdarma.
Zdroj a foto: ASKO – NÁBYTOK