Každý mesiac nový pivný zážitok. Spoločnosť Plzeňský Prazdroj Slovensko prostredníctvom svojho programu Voľba sládkov prináša zákazníkom celý rok výnimočné chvíle v podobe exkluzívnych pivných špeciálov. Aj v roku 2018 tento program priniesol fajnšmekrom dvanásť netradičných chutí, vďaka ktorým si mohli vychutnať rôzne pivné štýly. O tom, že Voľba sládkov sa teší veľkej obľube, svedčí aj fakt, že počet podnikov, v ktorých si Slováci budú môcť vychutnať dokonale vyladené pivné špeciály v budúcom roku výrazne stúpne.
Vianočný čas je o výnimočných chvíľach, tie svojim zákazníkom spoločnosť Plzeňský Prazdroj Slovensko dopraje počas celého roka. Okrem tradičných chutí svojich pivných značiek prináša totiž milovníkom piva aj niečo nezvyčajné. Úspešný program Voľba sládkov už štyri roky rozširuje portfólio pivných chutí Slovákov o nové, špeciálne várky pív, ktoré nie sú bežne na výčape.
„Pivné novinky si už dnes zákazníci môžu vychutnávať v 200 vybraných podnikoch naprieč celým Slovenskom. Program je mimoriadne úspešný a naše špeciály si stále nachádzajú nových fanúšikov. V roku 2019 prinesieme dvanásť nových chutí až do 250 podnikov,“ hodnotí program Ján Píry, obchodný sládok Plzeňského Prazdroja Slovensko. Kompletný zoznam podnikov, v ktorých Slováci nájdu na výčape každý mesiac nový špeciál je na stránke https://www.prazdroj.sk/volba-sladkov.
Spoločnosť doteraz uviedla na trh asi dvadsiatku nových produktov v rôznych pivných štýloch od nefiltrovaných ležiakov, cez za studena chmelené ležiaky a spodne kvasené pivá k vrchne kvaseným pivám typu Ale, IPA, red IPA, Summer Ale, Stout, Belgický Saison či nemecký Altbier.
V tomto roku sa najúspešnejšími stali letný Summer Ale, príjemne svieži Excelent Citra a český ležiak Prvý, uvarený na počesť stého výročia Prvej republiky v spolupráci s českým minipivovarom Matuška. Chute týchto špeciálov zarezonovali u Slovákov najvýraznejšie.
O tom, že aj veľkí hráči sa dokážu prispôsobiť trendom, priniesť na trh niečo nové a uvariť špičkové špeciály svedčí aj to, že Plzeňský Prazdroj sa stal najúspešnejším pivovarom na tohtoročnom ročníku prestížnej súťaže CEREVISIA SPECIALS – Pivný špeciál roku.
„Koncept Voľby sládkov je skutočne výnimočný a snúbi sa v ňom vzácna synergia obľúbenosti nielen u milovníkov piva, ale aj u jednotlivých prevádzok. Z našich údajov vyplýva, že práve vďaka tomuto programu sa až do 30 % podnikov zákazníci vracajú častejšie,“ vraví Branislav Kubiš, obchodný riaditeľ Plzenského Prazdroja Slovensko pre reštaurácie a pohostinstvá.
Prevádzkari práve vďaka Voľbe sládkov dokážu pružne reagovať na spotrebiteľský trend skúšania nových chutí. Jedným z hlavných benefitov Voľby sládkov je, že prináša zákazníkom možnosť spoznávať rôzne pivné štýly bez toho, aby museli cestovať. Navyše, hneď sa môžu vrátiť k osvedčeným chutiam, keďže špeciály sú na výčape spolu s tradičným portfóliom spoločnosti Plzeňský Prazdroj Slovensko.
Spoločnosť dlhodobo dbá na zvyšovanie pivnej kultúry. Koncept Voľby sládkov rozširuje milovníkom piva nielen chuťové portfólio, ale aj znalosti o jednotlivých druhoch piva. Podniky totiž každomesačne predstavujú zákazníkom nový špeciál prostredníctvom informačných plagátov či stojančekov na stôl.
– 12 špeciálov ročne
– 200 vybraných prevádzok po celom Slovensku, od roku 2019 ich bude 250
– práve vďaka programu Voľba sládkov sa až do 30 % podnikov zákazníci vracajú častejšie
– 33 % prevádzok deklaruje zvýšenie tržieb
– takmer polovica prevádzok vníma Voľbu sládkov ako silnú konkurenčnú výhodu
Zdroj a foto: Plzeňský Prazdroj Slovensko