Dr. Max píše úspešný príbeh

Dr. Max sleduje najmodernejšie trendy, ktoré postupne implementuje do svojich v súčasnosti 409 lekární na Slovensku. V ústrety trendom ide aj koncept novej veľkoformátovej lekárne Super Dr.Max. Dôkazom, že sieť Dr.Max je na správnej ceste aj v oblasti prozákazníkcej orientácie, je zisk titulu Absolútny víťaz Mastercard Obchodník roka 2023.

 

Líder musí posúvať hranice lekárenstva

Začiatkom apríla v bratislavskom obchodnom centre Avion Shopping Park otvorili prvú lekáreň Super Dr. Max. Definuje ju moderný dizajn a široká paleta preventívnych vyšetrení.  Zlepšovanie a rozširovanie dostupnosti lekárenskej starostlivosti patrí medzi dlhodobé ciele Dr. Max. „Našou ambíciou je posúvať hranice lekárenstva a prinášať stále kvalitnejšiu a profesionálnejšiu starostlivosť o zdravie ľudí. Lekáreň je výnimočná komplexnosťou služieb, ktorú ponúka. Predstavuje pre nás významný míľnik, z ktorého sa úprimne teším. Verím, že líder
na trhu by mal prinášať nový pohľad a udávať trendy v sektore. Nová veľkoformátová lekáreň je príkladom toho, ako sa starostlivosť o ľudí v prostredí modernej lekárne môže uberať v budúcnosti,“ hovorí Marián Jánoš, výkonný riaditeľ Dr. Max Slovensko. V lekárni je napríklad vôbec najdlhší dispenzačný robot siete, ktorý meria 12 metrov a pomocou dvoch ramien pomáha bleskurýchle vychystávať lieky. Na regáloch robotického systému v Super Dr. Max je možné naskladniť až 22-tisíc balení liekov, ktoré farmaceuti expedujú pacientom cez
6 výdajných okien umiestnených priamo za ich chrbtom pri tárach. Mimochodom roboty boli ako pilotný projekt nasadené na Slovensku a dnes sa postupne stávajú v sieti Dr. Max štandardom.

Nadštandardné služby pre klientova

Pre pacientov a zákazníkov sa značka Dr. Max stala synonymom nielen pre inovatívne technológie, ale aj pre nadštandardné služby a dizajn priestorov. Práve v Super Dr. Max je pre klientov k dispozícii konzultačná zóna s dvomi oddelenými miestnosťami, pričom plocha celej lekárne aj so zázemím je 865 m². Pomocou dvoch digitálnych kioskov a obrazovky je k dispozícii vyvolávací systém s tiketmi pre klientov, ktorý ich bude zaraďovať veľmi efektívne do poradia podľa ich potrieb. Čistý, presvetlený dizajnový priestor s dreveným dekorom, dotvárajú informatívne LCD obrazovky a elektronické cenovky. Pre pacientov a zákazníkov je v ponuke viac ako 6-tisíc produktov z rôznych kategórií. Klienti ocenia tiež širokú ponuku privátnych značiek Dr. Max, ktoré tvoria významný podiel na celkovom predaji voľnopredajných liekov. Tie si môžu zakúpiť aj on-line prostredníctvom e-shopu drmax.sk. Dr. Max je tiež exkluzívnym zástupcom načiek Apivita a Uriage. Napokon o obľúbenosti značky retailera svedčí aj fakt, že vernostný klub Dr. Max Club má už vyše 1,3 milióna členov. Od januára 2024 priniesol viaceré
novinky. Hlavnou zmenou je prechod od zbierania bodov k nepretržitým zvýhodneným nákupom. Rôzne benefi ty tak môžu členovia klubu užívať po celý rok. V každej lekárni môžu napríklad absolvovať vyšetrenie koncentrácie CRP a až v 78 lekárňach v sieti zistia záujemcom riziko cukrovky, hladinu cholesterolu, riziko ochorenia dny, skryté krvácanie v stolici či príčinu tráviacich ťažkostí. Všetky benefity nájdu klienti na stránke drmax.sk/drmaxclub. Unikátom v prostredí lekárne je okrem spomenutých vyšetrení aj dermo bar, ktorým disponuje zatiaľ iba Super Dr. Max. Dermo bar ponúka okrem dobre známych lekárenských značiek aj dekoratívnu kozmetiku, ale najmä diagnostické služby vyškoleného personálu vykonávané pomocou dvoch špeciálnych prístrojov určených na analýzu pleti, vlasov a vlasovej pokožky.

Absolútny víťaz Mastercard Obchodník roka 2023

O tom, že Dr. Max ide v ústrety klientom a inováciám dokazuje skutočnosť, že sieť lekární sa stala Absolútnym víťazom 11. ročníka ocenenia Mastercard Obchodník roka. Spoločnosť
Dr. Max dlhodobo posilňuje vo všetkých meraných parametroch celkové skóre. Zvyšuje zapamätateľnosť a posilňuje aj lojalitu zákazníkov. V týchto dvoch parametroch je podľa organizátora
súťaže celkovo najlepšie hodnoteným obchodníkom nielen vo svojej kategórii, ale aj v porovnaní obchodníkov vo všetkých kategóriách na celom trhu. Dodajme, že v súčasnosti Dr. Max zamestnáva viac ako 2 600 zamestnancov v lekárňach, na centrálach v Bratislave a Košiciach, v e-shope v Senci a v distribučnej spoločnosti ViaPharma. Sú to práve ľudia vytvárajúci
hodnoty a spokojnosť pacientov a zákazníkov, ktorí vyjadrili svoj názor a dali značke Dr. Max svoj hlas.

Zdroj a foto: Dr. Max