Zúčastnite sa BEST OF IN-STORE!

instore Slovakia sa stal exkluzívnym mediálnym partnerom podujatia POPAI CE “BEST OF IN-STORE” pre slovenskú odbornú verejnosť! Pre slovenských účastníkov bude program naživo streamovaný online. 

 

BEST OF IN-STORE

Kedy: 16. 2. 2023 od 13.00 do 16.00 hod

Kde: prednáškové priestory Magenta Experience Center –  ARKÁDY PANKRÁC, Na Pankráci 86, 140 00 Praha 4

Zoznámte sa s najlepšími realizáciami pre komunikáciu v retaile!

Program seminára predstaví najúspešnejšie retailové projekty, ktoré boli ocenené v uplynulom ročníku POPAI AWARDS.

Účastníci budú mať jedinečnú príležitosť spoznať nové retailové riešenia ve forme prípadových štúdií od zadania až po jich implementáciu a úspěšnost v in-store vrátane pohľadu zadávateľov na úspěšný projekt.

Dizajnéri riešení sa exkluzívne podelia o svoje skúsenosti a odporúčania, ako účinne komunikovať v rámci predajných miest a v ďalších miestach kontaktu so spotrebiteľmi.

Moderuje: Jiří Hubka, obchodný riaditeľ CZ&SK, Showdown Displays Europe, člen rady POPAI CE

 

Časový harmonogram

13.00 – 13.30     Registrácia účastníkov seminára, občerstvenie

13.30 – 14.30     Prvá časť seminára

14.30 – 15.00     Prestávka na kávu a občerstvenie

15.00 – 16.00     Druhá část seminára

 

Exkluzívnym mediálnym partnerom pre slovenskú odbornú verejnosť je časopis IN STORE Slovakia.

Pro slovenských účastníkov bude zabezpečená účast formou online přenosu.

Registračný poplatok pro online účastníkov je 55 EUR.

Na seminár se už môžete REGISTROVAŤ  TU

Po obdržaní Vašej prihlášky Vám bude vystavená faktúra. Ako variabilný symbol prosím uveďte číslo faktúry.

 

Prezentácia a prednášajúci

The Streets: Flagship Bratislava
Absolútny víťaz POPAI AWARDS 2022

Inovatívny koncept bratislavskej vlajkovej predajne bol realizovaný s ohľadom na záujmy a nastavenia miestnej komunity as maximálnym rešpektom k lokalite v novostavbe. Predajňa je pojatá ako cesta do oblakov – začína v nebi a pokračuje až nad oblaky do vesmírneho stavu beztiaže. Predajňa má vlastné galerijné priestory venované lokálnym umelcom, k príjemným zážitkom pre návštevníkov predajne patrí aj basketbalová herňa a kaviareň. Využité sú aj digitálne technológie, a to od RFID senzorov až po interaktívne zobrazovače.
Prednášajú: Petr Šimek, Managing Director WELLEN
Dušan Štajer, Director, RXD,

SHOP-IN-SHOP SENSODYNE NOURISH
Víťaz kategórie Drogéria, kozmetika

Originálne jednoduchým vystavením spoločnosť GlaxoSmithKline, s.r.o. uviedla na trh nový rad zubných pást Sensodyne Nourish. Cieľom tohto shop-in-shopu je osloviť mladšiu generáciu prostredníctvom hravého vyobrazenia modelu zuba i produktu samotného, ako aj vecnou a jasnou komunikáciou všetkých kľúčových benefitov. Jednoduchá komunikácia vystavenia v kocke oznamujúca všetko dôležité. Pre mladú generáciu je totiž dôležité nielen ich zdravie, ale aj čas. Produkt aj jeho spôsob vystavenia má jednoducho ten správny ťah na bránku.
Prednášajú: Anna Brůžková, Project manager, DAGO s.r.o.
Michaela Gilarová, Channel/Shopper Marketing Manager, GSK
Koncept showroomu Mototechna Drive
Víťaz kategórie Automobily

Miesto luxusu, špičkovej kvality a VIP služieb. Tvorcovia konceptu zámerne pracovali so skromným exteriérom, ktorý násobí „WOW“ efekt showroomu u novo prichádzajúcich zákazníkov. Pre klientov je pripravená čakacia zóna aj VIP salónik, kde sa podáva občerstvenie. Pracovné pozície sú oddelené od zákazníckej zóny, hoci sú v podstate otvorene integrované do showroomu. Výrazným prvkom je 3D fotostena, ktorá poskytuje ideálne pozadie na fotenie ponúkaných vozidiel. Dômyselným členením je vytvorený priestor pre tie najluxusnejšie autá aj VIP zákazníkov.
Prednáša: Marco Schumacher, Business Development Manager, MORIS design
KINLEY ZERO: ŽIVOT CHUTNÁ LEPŠIE PO PIATEJ
Víťaz kategórie Integrované in-store kampane

Úspešný projekt road show zameraný na novú značku Kinley Zero vytvoril atmosféru, ktorá zákazníka doslova „otáča“ z pracovného nasadenia do relaxačného módu. Zákazníkom bol priamo do cesty postavený krásny dvojposchodový autobus, symbol Londýna, ktorý má značka Kinley hlboko vo svojej DNA. Tento autobus bol prestavaný na zážitkový objekt doplnený o bar, kde sa ľudia mohli tzv. „odpojiť od svojich všedných aktivít“ s množstvom príjemných možností, ako bola ponuka rôznych variant miešaných nápojov, fotopointy či posedenia s priateľmi, podfarbené hudbou a doladené západom slnka.
Prednášajú: Kateřina Zábranová, Account Manager a Miroslav Jun, Account Manager, up brand activation
Vybavenie predajne SpokojnéPes
Víťaz kategórie Prvky vybavenia interiérov obchodov

Jedinečné a udržateľné prvky vybavenia z vlnitej lepenky skvele podčiarkujú prírodný štýl kamennej predajne Spokojný Pes a spríjemňujú atmosféru predajného priestoru. Vďaka nim sa predajňa odlišuje od ostatných s využitím bežne používaných materiálov a vybavenia. V prípade poškodenia alebo zašpinenia sa segmenty ľahko vymieňajú, sú veľmi ľahké na manipuláciu a po skončení životnosti sa ľahko recyklujú.
Prednáša: Tomáš Haškovec, Marketingový riaditeľ pre CZ a SK, SpokojnýPes.cz
Navigačný kiosk
Víťaz kategórie Digitálna komunikácia

Interaktívny navigačný kiosk s dotykovým monitorom je efektívnym prostriedkom na navigáciu a orientáciu návštevníkov autobusovej stanice. Prostredníctvom LCD displeja uľahčuje návštevníkom hľadanie aj celkovú orientáciu v priestore. Tí si jednoduchým, intuitívnym ovládaním dokážu dohľadať mapy s konkrétnymi informáciami o obchodoch a možnostiach služieb autobusovej stanice.
Prednáša: Miroslav Hodás, riaditeľ spoločnosti, ROSS
24″ Dual Stretch Display
Víťaz kategórie Prototypy, vzorky

Originálny Stretch Display pre retail, ktorý osloví každého zákazníka, je obojstranne využiteľný s možnosťou zavesenia na predajný regál, stenu a ďalšie miesta. Vďaka ultratenkému designu predstavuje maximálnu úsporu priestoru. Videoobsah je veľmi jednoducho spravovaný cez internet, a to priamo z prehliadača používateľa.
Prednáša: Marek Kolařík, Managing director, UGO! Media
SHOWROOM SIGNIFY
Víťaz kategórie Domáce potreby, bytové doplnky, hobby

Smart žiarovky dokážu vniesť do domácnosti kúzlo. Interaktívny projekt perfektne komunikuje túto prednosť v komerčných priestoroch showroomu Dekolamp v Brne. Atraktívnym riešením na komunikáciu bola zmenšenina rodinného domu, v ktorom si zákazníci mohli vyskúšať rôzne druhy osvetlenia v jednotlivých miestnostiach vrátane intenzity a farebného spektra svetla.
Prednáša: Martin Hasilík, konateľ spoločnosti Authentica

 

Zmena programu vyhradená.

Kontakt na usporiadateľa:

POPAI CE

popai@popai.cz

+ 420 775 989 853